- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Duits
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Deze dame kende ik al van in Babylon ( Gabriella).
Een blond meisje met een leuk snoetje (al is haar neus gecorrigeerd). En er is niet meteen de kamervraag, neen je kan relaxed met haar over koetjes en kalfjes keuvelen. Heel fijn, als is dat ook een truuk om je uiteindelijk toch in een kamer te krijgen natuurlijk.
Tongzoenen doet ze niet zo graag en het was eerder met het topje van de tong, echt muilen hebben we niet gedaan. Pijpen was dan weer wel uitmuntend en neuken was zalig, heel rustig op en neer gaand, zij op mij en ik heb mij gewoon laten klaarrijden. Kosten 100 euro, het normale tarief in Sharks.
Zeer zeker voor herhaling vatbaar en echt wel een aanwinst voor Sharks.
Een blond meisje met een leuk snoetje (al is haar neus gecorrigeerd). En er is niet meteen de kamervraag, neen je kan relaxed met haar over koetjes en kalfjes keuvelen. Heel fijn, als is dat ook een truuk om je uiteindelijk toch in een kamer te krijgen natuurlijk.
Tongzoenen doet ze niet zo graag en het was eerder met het topje van de tong, echt muilen hebben we niet gedaan. Pijpen was dan weer wel uitmuntend en neuken was zalig, heel rustig op en neer gaand, zij op mij en ik heb mij gewoon laten klaarrijden. Kosten 100 euro, het normale tarief in Sharks.
Zeer zeker voor herhaling vatbaar en echt wel een aanwinst voor Sharks.