- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op gezicht
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- http://lynn-somers.be/dames/chanel/
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Onlangs bij Chanel geweest. Bij voorstel ronde kreeg ik al direct van haar een heerlijke tongzoen....
Ze heeft een leuk kopje maar is verder wel heel mollig, iets waar ik normaal niet helemaal voor ga.
Maar ondanks dat toch voor haar gekozen en zeker geen spijt van gehad, man man die meid is geil.
Onder de douche begon ze me al direct te pijpen en mijn hand werd achter haar hoofd gezet door haar zo van bepaal jij maar hoe ver ik moet pijpen.
Moest haar dus op een gegeven moment maar afremmen want anders was ik al klaar gekomen.
Op bed ging het al niet veel anders, met dit verschil dat ik haar niet meer afremde en dus op haar gezicht ben klaargekomen, maar dat vond ze niet erg....
Ook een 2e ronde was ze nog wel voor te porren.
Leuke meid waar ik zeker nog wel eens naar terug ga.
Maar op Hookers stond het ook al bij Lynn Sommers lopen over het algemeen iets oudere dames en zijn zeker ook niet allemaal de knapste maar van wat ik tot nu toe tegen ben gekomen zijn ze allemaal knetter geil, dat kom ik op andere plaatsen wel eens anders tegen.....
Ze heeft een leuk kopje maar is verder wel heel mollig, iets waar ik normaal niet helemaal voor ga.
Maar ondanks dat toch voor haar gekozen en zeker geen spijt van gehad, man man die meid is geil.
Onder de douche begon ze me al direct te pijpen en mijn hand werd achter haar hoofd gezet door haar zo van bepaal jij maar hoe ver ik moet pijpen.
Moest haar dus op een gegeven moment maar afremmen want anders was ik al klaar gekomen.
Op bed ging het al niet veel anders, met dit verschil dat ik haar niet meer afremde en dus op haar gezicht ben klaargekomen, maar dat vond ze niet erg....
Ook een 2e ronde was ze nog wel voor te porren.
Leuke meid waar ik zeker nog wel eens naar terug ga.
Maar op Hookers stond het ook al bij Lynn Sommers lopen over het algemeen iets oudere dames en zijn zeker ook niet allemaal de knapste maar van wat ik tot nu toe tegen ben gekomen zijn ze allemaal knetter geil, dat kom ik op andere plaatsen wel eens anders tegen.....