Recensie Chanel, Lady Butterfly 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Alpha

Newbie
4
20/07/22
8
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://ladybutterfly.nl/masseuses/chanel/
Totale kosten (in euro)
165
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Chanel is een prachtige classy blondine, waar ik een zeer fijn uurtje mee heb mogen doorbrengen in Kropswolde. In het echt ziet ze er een stuk beter uit dan de foto's op de website. Als ik ergens een vergelijk mee mag trekken, is ze qua looks een type als Jennifer Hoffman.

De sessie begon onder de douche, toen ze vroeg of ze er even bij mocht komen. Uiteraard geen bezwaar van mijn kant (duh!) en het bood een gelegenheid vast even te voelen en haar lijf te verkennen ( 100% natuurlijk, volle C cup, en verder met zachte rondingen op al de juiste plekken ).

Vervolgens op de matras voor een watermassage. Ze is hierbij erg professioneel en sensueel. Een genot om mee te maken en alle dagelijkse zorgen verdwijnen uit je kop. Na het omdraaien lekker van haar lijf genoten en haar ook oraal verwend. Ze heeft een prachtig fris kutje. Ze moest even op gang komen, maar ze leek er uiteindelijk flink van te genieten en kwam uiteindelijk schokkend klaar. Pijpen daarna was ook prima maar mocht wat meer aandacht voor de ballen, en vervolgens neuken ook erg fijn waarbij ze goed luistert en vraagt wat je zelf fijn vindt.

Zoenen zat er helaas niet bij. Misschien niet de juiste persoonlijke klik voor, en daarom van mij ook geen 5 sterren recensie. Al met al heb ik wel een prima uurtje doorgebracht zonder klokkijken en ben verder helemaal aan mijn trekken gekomen.
 
Chanel is een prachtige classy blondine, waar ik een zeer fijn uurtje mee heb mogen doorbrengen in Kropswolde. In het echt ziet ze er een stuk beter uit dan de foto's op de website. Als ik ergens een vergelijk mee mag trekken, is ze qua looks een type als Jennifer Hoffman.

De sessie begon onder de douche, toen ze vroeg of ze er even bij mocht komen. Uiteraard geen bezwaar van mijn kant (duh!) en het bood een gelegenheid vast even te voelen en haar lijf te verkennen ( 100% natuurlijk, volle C cup, en verder met zachte rondingen op al de juiste plekken ).

Vervolgens op de matras voor een watermassage. Ze is hierbij erg professioneel en sensueel. Een genot om mee te maken en alle dagelijkse zorgen verdwijnen uit je kop. Na het omdraaien lekker van haar lijf genoten en haar ook oraal verwend. Ze heeft een prachtig fris kutje. Ze moest even op gang komen, maar ze leek er uiteindelijk flink van te genieten en kwam uiteindelijk schokkend klaar. Pijpen daarna was ook prima maar mocht wat meer aandacht voor de ballen, en vervolgens neuken ook erg fijn waarbij ze goed luistert en vraagt wat je zelf fijn vindt.

Zoenen zat er helaas niet bij. Misschien niet de juiste persoonlijke klik voor, en daarom van mij ook geen 5 sterren recensie. Al met al heb ik wel een prima uurtje doorgebracht zonder klokkijken en ben verder helemaal aan mijn trekken gekomen.
Ik was ook blij verrast door haar uiterlijk. Je verwacht niet dit type vrouw als je haar foto's hebt gezien, je zou bijna denken dat dit niet dezelfde persoon is.
 
Na de ietwat teleurstellende sessie van de vorige keer bij De Roos toch maar weer uitvoerig de website van Lady Butterfly bekeken. Genoeg moois aanwezig altijd en met een duidelijke dagagenda om teleurstellingen te voorkomen. Omdat ik mijzelf de komende jaren uitgebreid wil laten verwennen ga ik menig dame van deze salon ontmoeten. Weer deels afgaande op de mooie foto's viel mijn keuze op een kort gekapte slanke jongedame. Na het bellen voor een afspraak kreeg ik allerlei tegenstrijdigheden te horen. Ik neem meestal het Butterfly 2 arrangement inclusief jacuzzi, vervolgens krijg ik via de telefoon te horen dat de gevraagde dame in kwestie niet in de jacuzzi kan gaan. Waarom plaats je dan foto's van die dame in een jacuzzi op je website. Schept dus de verkeerde verwachtingen en dan krijg ik ook nog te horen dat de dame niet aanwezig is maar later op de dag wel. Oké ik wacht wel en bel nog wel een keer op het verwachte tijdstip. Na nog twee keer gebeld te hebben was ik dusdanig teleurgesteld dat ik zei doe maar iemand anders dan. Die beslissing was een schot in de roos. Het werd Chanel, dus op naar Kropswolde en bij aankomst even wachten in de ontvangstruimte. Eerst nog excuses ontvangen over de gang van zaken van Myrthe die de telefoniste was. Maar ik was alweer gerust gesteld want ik zou een zeer aangename avond tegemoet gaan achteraf gezien helemaal. Chanel kwam de ruimte binnen en ik was flabbergasted. Wat een mooie verschijning en zeer goedlachs. Ik voelde me instant op mijn gemak en na de betaling op naar de douche, als vanzelfsprekend kwam ze ook direct in de douche en vroeg of ik haar wilde inzepen. Say what! Wat een verzoek aan een borstenman. Hoe zoiets simpels een man na vele jaren nog zo gelukkig kan maken. Na de grondige wasbeurt van ons beiden op naar de jacuzzi. Na het plaatsnemen gingen de bubbels aan maar op mijn verzoek ging dat weer uit. Ik had zoveel moois naast mij dat moest ik in helder water aanschouwen. Vervolgens kort gepraat maar al snel een andere zithouding aangenomen en toen had ik geen tijd meer om te praten. Op expeditie met handen en tong op een voor mij perfect geproportioneerd lichaam. Klinkt misschien overdreven maar heaven exist. In de jacuzzi deelden we verder onze voorkeuren en verlangens uit. Het bleek dat zij wel van spannende kleding houdt, sterker nog ze zei dat ze een zwarte leren body bij zich had. Nadat ik had aangegeven dat ze zoiets wel mocht aantrekken stond ze op en ging ze het ook daadwerkelijk aan doen. Bij die nieuwe aanblik was ik voor de tweede keer flabbergasted. In de jacuzzi werd de combinatie helemaal spannend dankzij de rits aan de voorkant van de body. Na de reis in de jacuzzi op bed gaan liggen voor de oliemassage. Heerlijke maar beetje zachte massage gehad, hoogtepunt voor mij is toch wel die aanblik van een stel borsten die tegen je jongeheer bungelen. Hemels gevoel en dan die sexy teasende ogen van Chanel, zo je best doen om niet voortijdig te gaan spuiten, om zo lang mogelijk te kunnen genieten van die aanblik en dat gevoel. Maar uiteindelijk gaat toch het rubber erover en leef je samen weer verschillende posities uit. Speciaal nog voor de spiegels plaatsgenomen voor het ultieme kijk en geniet gevoel. Deze dame gaat me heel veel geld kosten maar nee zeggen is geen optie meer😇
Na de fantastische eerste ontmoeting en sessie met Chanel op 27 juli al snel een nieuwe afspraak met haar gepland. Door drukke werkzaamheden van mijn kant kon het niet eerder dan op 16 augustus maar eindelijk was het dan weer zo ver. Na dat we de eerste keer gezamenlijk in de jacuzzi hadden gezeten kwam dus naar voren dat ze wel van spannende kledingsetjes houdt. Dat toonde ze toen al. Dus deze keer zelf maar twee badpakken en twee body's meegenomen voor haar catwalk en optreden in de jacuzzi. Wat ik daar heb gezien en beleefd hou ik voor mezelf maar de sessie is met meerdere uren verlengd. Nadat ik de jacuzzi had overleefd stond mij ditmaal wederom een Nuru Nuru massage te wachten. Wat is het een lekker geil gevoel als the perfect body weer over je rug gaat glijden wetende dat je je straks ook nog weer mag omdraaien. Maar deels door eigen schuld dreigde de sessie in een domper te eindigen. Door het langdurig verblijf in de jacuzzi ontstond er tijdnood vanwege een latere afspraak van Chanel. Van heaven 2 hell in een paar minuten tijd. Maar het werd door tussenkomst en na instemming van mij door Myrthe toch nog een geslaagd einde. Myrthe was zo lief om de sessie met mij af te maken. Kon ik toch nog een paar nieuwe standjes uitproberen en luisterend naar Myrthe haar ervaringen was het een lekkere genoegdoening voor ons beiden.
Hoewel de laatste sessie eindigde op een andere manier dan verwacht was ik toch meer dan tevreden naar huis gegaan. Toch had ik al snel weer de behoefte aan een nieuwe afspraak met Chanel. Dus 24 augustus was het weer zo ver. Op naar Kropswolde en op de afgesproken tijd weer gemeld bij de ingang. Ditmaal werd ik binnengelaten door de eigenaar wat best wel onverwacht was. Vervolgens kreeg ik te horen dat Chanel niet lekker was geworden en naar huis zou gaan. Wat een binnenkomer, dus al balend van deze nieuwe situatie werd mij aangeboden om Myrthe die aanwezig was als gastvrouw wederom haar plaats in te laten nemen. Dus om toch maar een leuke avond te hebben in plaats van alleen thuis mokkend op de bank te zitten heb ik het aanbod geaccepteerd. Inmiddels ben ik onderhand een vaste klant van Myrthe geworden. Zij kent al mijn wensen en ik heb weer een aangename avond beleefd met haar. Op naar de volgende sessie ergens in september.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan