Recensie Chaba, Almere 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mustogoz

Stamgast
501
15/09/22
236
68
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6785763-chaba#overview
Totale kosten (in euro)
100
Na een matige afspraak met Kimberley heb ik afgesproken met Chaba.
Ik hoopte bij deze Aziatische wat betere service te krijgen....helaas leek het van de pissebed naar de kakkebed.
Een appartement met 2 of 3 andere meiden die het omgetoverd hebben tot een bordeel, want vlak voor mij stond ook een ander wandelaar (misschien leest hij mee ;-) ). Chaba is een gezet dame, maar met minder mooie proporties in verhouding. Engels is matig maar kon er wel mee door.
Op bed werd meteen een condoom gepakt voor het pijpen, zonder was dus meerprijs. Gelukkig heb ik dat niet gedaan want ze pakte er toch niks van, nimmer zo slecht gepijpt. Nog even een standje missio gedaan, werd als snel droog was ook niks aan. Met de hand laten masseren maar intussen haar doos aanraken mocht niet, althans vinger mocht niet verder dan clitje.
Wou nog even onder de douche, kreeg wel een schone handdoek, maar moest wachten omdat een nader weer uit de kamer moest. Op de bank zaten nog 2 dames die er ook niet echt mooi uitzagen, waarvan een gewoon op een ombouwsel leek.
Wat mij betreft een tmm, maar ja in Almere is het een Russisch roulette om iets goeds te vinden.

Terug
Bovenaan Onderaan