Iemand misschien ervaring met Celly, een ouderen dame uit Den Haag
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEen echte Haagse dus!Voorgevel van de dokter. Ruim in de 60. Grof in de mond. Iedereen kon de K krijgen o.i.d. Buurt om je wagen niet onbeheerd achter te laten. Slechte recensie op H.
Helemaal vergeten het verloop van de date te vermelden: in de straat aangekomen heb ik de dame gebeld. Ze nam kortaf op met 'Hallo', nadat ik meldde dat ik mijn naam noemde en aangaf dat ik in de straat stond werd de verbinding verbroken. Daarna geen reactie meer op telefoontje en appje. Ze heeft volgens mij op de uitkijk gestaan, mij gezien en besloten dat ik haar type niet was. Okay, ben geen adonis, maar ook geen lelijkerd; een 'gewone' man die zij ook op de Haagse Markt kan tegenkomen (die overigens heeeeel erg dichtbij is), maar zeg dat dan gewoon.Ben benieuwd har070
Haar echte voor en achternaam krijg je via de mail te zien. En dan is het makkelijk zoeken op internet... Maar goed, dat is wat off-topic. Blij dat ik er geen geld en zaad aan heb verspild.Goedemorgen medewandelaars, mijn eerste bijdrage op dit forum.
Ik kan nog wel wat info geven vwb deze dame qua vorige naam en leeftijd. Heb in het verleden ook een tijdje op H.Forum geschreven.
Ze adverteerde toen onder de naam Gesina. Ze komt uit 1954 ( ze is dus een ouder beestje dan dat menigeen hier denkt ).
Haar echte naam begint met een R en heeft 5 letters. ( Ik mag die hier niet volledig schrijven lijkt mij ).
Ik heb zo rond eind 2020 contact met haar gehad en heb er toen vanaf gezien. Uurtje was toen €100,- ( korter deed ze niet )
Een prima prijs zou je zeggen…echter het Nilfisken moest met rubber . En aangezien ik een geile sexer ben…. heb ik bedankt.