- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Duits
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hoogezand/1552414-jenny
- Totale kosten (in euro)
- € 60
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Onlangs bij Jenny in Hoogezand geweest. Ze ontvangt in een iets achteraf gelegen pad aan de rand van het centrum. Werk ook samen met Sara (zie review hieronder). Bij binnenkomst puilde de asbak over van de sigarettenpeuken en het rook er ook behoorlijk naar. Alleraardigst kreeg ik een blikje cola aangeboden. Ondertussen kleedden we ons uit en kont in plaats nemen op het grote matras. Aan opschonen o.i.d. werd niet gedaan....beetje jammer. Jenny was een niet onaantrekkelijk Poolse of Duiste dame die er niet meer super strak uit zag, maar dat is voor mij geen probleem. Ze bleef maar aan één stuk praten. Ik was benieuwd hoe dat tijden het pijpen zou gaan. Zalig kon ik haar tepel likken en we begonnen een beetje te zoenen, maar dat was niet zo'n succes vanwege de sigarettenlucht. Ze begon me best wel zalig zc te pijpen, dat deed ze ook al in een heel rap tempo. Even later spoot ik mijn warme zaad in haar mondje wat ze ook nog eens doorslikte. Herhalingsgevaar matig vanwege haar hyperactiviteit en de rooklucht.
Helaas zijn mij ca. 100 reviews van de andere site verloren gegaan, maar ik zal de draad weer oppakken hier. Ik ben voornamelijk actief in Noord Nederland.
Helaas zijn mij ca. 100 reviews van de andere site verloren gegaan, maar ik zal de draad weer oppakken hier. Ik ben voornamelijk actief in Noord Nederland.
Laatst bewerkt: