Gisteren had ik het genoegen om weer enige tijd met deze dame te mogen verbergen. Ze leek nog enthousiaster dan de vorige keer.
Ze reed zichzelf eerst klaar op me. Dat vond ik wel leuk. Daarna ging ik in missio op haar tot mijn eigen hoogtepunt. Ze blijft contact met je zoeken en zich naar je toe trekken om te zoenen. Op onverklaarbare wijze kon ik bij een tweede ronde kon ik niet tot een hoogtepunt komen. Da's normaal gesproken geen probleem.
Enig kritiekpuntje: zelf zal ze niet direct initiatief tot seks nemen. Tenminste, dat deed ze niet bij mij. Ik heb niets te klagen hoor, ik heb me erg goed vermaakt. Mijn initiatief overigens zonder gemor ingewilligd. Als ik meer had willen hebben had ik het gekregen.
Ze vertelde me waarom ze dit werk deed. Geld uiteraard, maar ook waarvoor. En dat je dit werk niet te lang moet doen. Zelfspot had ze wel, vertelde dat de andere meiden geld uitgeven aan Louis Vuitton tassen en make-up van een heel duur merk (Schell? Klonk Duits en begon met een S) en dat zij d'r dan aan kwam met d'r rugtasje en simpele make up.
Maar hey, een leuke persoonlijkheid is dat ook niet nodig natuurlijk.