- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Zondag
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vanmiddag is het er dan toch van gekomen en heb ik Celine bezocht. Ze was vandaag in groene lingerie. Aan het raam gevraagd wat mogelijk was en voor wat. 50 euro en voor wat beffen 20 extra. Ik naar binnen. Op de kamer bood ze aan om 100 euro voor half uur met de besproken extra's. Daar maar voor gegaan, ook omdat ik haar aardig en sympathiek vond. Celine gaf aan uit Moldova te komen. Ik dacht wel dat ze uit die regio kwam. Zoals eerder vermeld, ze heeft piercings (goud) door haar tepels, tong, en bij haar clit. Voor 50 extra was ook pzc mogelijk, en zoenen met haar enorme bimbo lippen. Voor een volgende keer gaf ik aan. Daarna rustig op het bed naast haar plaats genomen, en lekker wat kletsen en elkaar betasten. Dit ging allemaal erg prettig, daarna in 69 verder, waarbij ze ook nog even rechtop kwam zitten. Ik vind het altijd een mooi beeld als ik langs de billen van een vrouw omhoog langs haar rug kan kijken en even haar paardestaartje kan aanschouwen. Zo een poosje doorgegaan, waarbij zij lekker meekreunde en geen haast vertoonde. Daarna missio, wat lekker was maar ik een behoorlijk ruime poes voelde. Toch was het voldoende om het allemaal af te maken. Ik kreeg een zoen van haar volle lippen. Na de daad, nog even nagebabbeld. Ook bij het afscheid een zoen van haar enorme bimbo lippen. Ik wil wel weer een keertje terug omdat ze zeker mij over de streep haalt. Ben benieuwd wat ze nog meer in petto heeft. Las op het andere forum veelbelovende dingen.
Laatst bewerkt: