WHEM Celine Amersfoort

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vanmiddag was ik in Amersfoort en ik kon terecht. Voor het eerst bij een shemale. Ik was benieuwd hoe het voelt voor mijn vriendin als we anaal doen en nu heb ik dat ook eens (veilig!) ervaren. Celine is hartelijk, nuchter, een snelle prater, ze liet er bepaald geen gras over groeien maar luisterde ook meteen als ik zei dat ze even moest wachten, stoppen, of stilhouden en mij de beweging laten maken op mijn eigen tempo. Ik beleefde geen orgasme, daarvoor was het denk ik ook weer te vreemd/nieuw maar het was vlot, gezellig en ook leuk eens haar 'boudoir' uitgebreid te bekijken met alle lichtjes, decoratie, foto's van achterwerken en portretten van haar pracht huisdier.

Ik denk dat ik het elders nog weleens ga proberen. Bij een meer meisjesachtig gebouwde misschien. Bij penetratie zelf duidelijk aangeven wanneer gewacht moet worden. In haar geile praat speelt zij de baas en bepaalt zij hoe hard het slaafje wordt gepakt maar ze luistert echt wel goed als je duidelijk stop zegt.

PS overigens, nu twee dagen later realiseer ik me dat ik de anale sensatie wel verrassend prettig vond maar dat ik er niet naar verlang dat er volgende keer weer een heel mens met eigen wil en ritme aan vast zit dus ik heb een fraaie (veelkleurige) stevige maar niet te harde dildo gekocht die bij uitproberen erg lekker is en daarmee kan ik het echt op eigen tempo doen. Ik denk dat ik die eens meeneem naar een massage, dan hoeft de dame niet met haar vingers (in handschoen) de prostaat te stimuleren maar kan ze dat gereedschap gebruiken.
Zo heeft het vrolijke, gezellige (en stevige!) bezoek aan Celine me toch verder op avontuur geholpen ;-)

Ja oraal, met condoom. Ik had dat actief nog nooit gedaan, viel me erg mee, niet zo groot of niet zo'n enorme stijve dat het mijn huig kon raken.
Maar net zoals ik zelf slechts eenmaal ooit zo gepijpt ben dat ik begreep waarom sommigen dat lekker vinden vind ik het niet echt zo bijzonder dat ik het nogeens zou willen. (@JokePrive van het forum schijnt fenomenaal te zijn daarmee dus die wil ik nog eens ontmoeten).

Volgende shemale dus liefst meisjesachtig en bottom.

ik heb een fraaie (veelkleurige) stevige maar niet te harde dildo gekocht die bij uitproberen erg lekker is en daarmee kan ik het echt op eigen tempo doen
Vraagje, welke (van welk merk) was dat precies? Ik vind dildo's vaak veel te hard. Ben wel benieuwd naar een wat zachter/comfortabeler exemplaar. Alvast bedankt!

Dank je @Cerbyn ! Bij zo'n vrouwenwinkel als Mail & Female durf ik niet naar binnen te gaan, dan voel ik me een vieze oude creep.
Het is juist een zaak waar iedereen binnen kan wandelen en waar de staf zeer relaxed is. Ik heb er voor diverse vriendinnen spullen gekocht waar ze erg blij mee zijn. Een vriendin zei laatst toen ik haar begon te knuffelen "hou op! daar heb ik het apparaatje voor hoor!"
🤣
Maar ik heb (dankzij Google image search) gevonden dat deze zelfde ook bij bol.com te koop is: https://www.bol.com/nl/nl/p/toyjoy-naughty-boytoy-anaaldildo-met-zuignap/9300000045878761/
Maar eens proberen.
Goed gevonden!

En voordeliger dan de mijne ;-)

Vraagje, welke (van welk merk) was dat precies? Ik vind dildo's vaak veel te hard. Ben wel benieuwd naar een wat zachter/comfortabeler exemplaar. Alvast bedankt!
Probeer maar iets van jelly dildo
Crystal Jellies Double Dong van Doc Johnson. Wel lange en handig om zelf te gebruiken.
Als je nog training nodig heeft doe maar een klein maat.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan