Afentoetje
Newbie
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/1822968-celeste
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Vorige week contact gezocht met de veelbelovende foto's van Celeste in Apeldoorn. Appen gaat snel en vriendelijk. Is van alles mogelijk, samen douchen, zoenen, vingeren, pzc. Afgesproken 1 uur voor €170
Eenmaal binnen bleek het niet de dame van de foto's. Das balen dacht ik. Ze lacht wel vriendelijk en ziet er redelijk uit. Ik dacht toch maar even plezier maken.
Heb haar verteld dat ik in eerste instantie 30 minuten blijf. Eerst ff aftasten hoe het gaat. Blijkt dat er niet veel mogelijk is. Niet zoenen, niet douchen, etc. Gekozen om voor €100 een half uurtje te doen. 2 standjes gedaan in 15 minuten. Revers cowgirl en doggy. Tijdens doggy dacht ik dat zij best wel geil werd, begon te kreunen en wilde hard gepakt worden. Mocht niet met m'n vingers richting haar poesje gaan. Stond na 20 minuten aan te kleden. Geen herhaling voor mij, ook al was ze niet onaardig.
Eenmaal binnen bleek het niet de dame van de foto's. Das balen dacht ik. Ze lacht wel vriendelijk en ziet er redelijk uit. Ik dacht toch maar even plezier maken.
Heb haar verteld dat ik in eerste instantie 30 minuten blijf. Eerst ff aftasten hoe het gaat. Blijkt dat er niet veel mogelijk is. Niet zoenen, niet douchen, etc. Gekozen om voor €100 een half uurtje te doen. 2 standjes gedaan in 15 minuten. Revers cowgirl en doggy. Tijdens doggy dacht ik dat zij best wel geil werd, begon te kreunen en wilde hard gepakt worden. Mocht niet met m'n vingers richting haar poesje gaan. Stond na 20 minuten aan te kleden. Geen herhaling voor mij, ook al was ze niet onaardig.