Recensie Catty/Cataleya, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lament

Moderator
Forumleiding
597
06/12/21
1.055
97
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8735392-catty
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Cataleya ziet er op haar foto's eigenlijk minder aantrekkelijk uit dan ze is. Natuurlijk heeft ze daar een geweldige kont en een lichaam om je vingers bij af te likken, maar normaal gesproken maken dit soort dames veel meer glamoureuze foto's. Hiermee doet ze zichzelf tekort, want ze heeft een schitterend gezichtje (veel fijner dan de foto's doen vermoeden) en ook borsten die een naam mogen hebben. Geen idee waarom ze als B cup op haar profiel staan, het is zeker een D. Ze voelen natuurlijk zacht, maar aan een paar littekens is te zien dat ze een operatie (verkleining) heeft gehad. Geen probleem, ze zien er nog steeds mooi uit.
Ten tijde van mijn afspraak stond zoenen nog op de menukaart, inmiddels heeft ze (haar operator) dit verwijderd. Terecht, want dat bleek ze in de praktijk ook niet te doen. Voor mij is dat altijd toch een kleine afknapper.
De locatie is ruim voldoende, je kunt rustig douchen en het voelt niet al te vies.

Qua sex was het gewoon genieten. De vooraf gemaakte afspraken bleken weliswaar waardeloos - je appt duidelijk met een tussenpersoon - maar gelukkig lust ze er wel pap van. Heerlijk (reverse) cowboy en alle gelegenheid om haar fantastische lichaam rustig te bekijken en betasten. De vonken vlogen er niet vanaf, maar het was prettig laid-back. Het pijpen (MC) is zonder haast en weliswaar niet hemelbestormend, maar gewoon lekker. Ik denk dat dat ook de beste manier is om de afspraak met haar te beschrijven: gewoon lekker. Herhalingsgevaar enkel wanneer ik in de buurt ben, ik ga er niet speciaal voor omrijden

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan