Recensie Cathy Multimassage Almere 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Orry

Wandelaar
69
07/04/22
36
7
Intiem
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://multimassage-almere.nl/
Totale kosten (in euro)
215
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Multimassage Almere, handig gelegen op een industrieterrein, is een goed verzorgde massagesalon. Schoon, ruim en modern.
Het ontvangst was super, de dame die als gastvrouw is een uitermate vriendelijke, gezellige dame die rustig de tijd neemt om nog eens de punten door te nemen. Je betaalt dus € 165 voor een uur, inclusief pijpen met condoom en neuken, o ja en met massage natuurlijk. Mocht je extra willen, kussen, vingeren, pijpen zonder condoom dan mag de dame niet meer dan € 50 extra vragen. In mijn gedachten dus maximaal € 215. Op zich prima, maar ik bleek mij te vergissen en daar kom ik nog op.

Zij stelde mij aan enkele dames voor, ik ging direct voor Cathy, een spetterende schoonheid, lange benen, lange blonde haren en een prachtige cup. Ik kwam op de bonnefooi. achteraf las ik het profiel van Cathy (https://multimassage-almere.nl/dames/cathy/), de foto's lijken op de dame doch deze Cathy gaf aan uit Oekraïne niet Zweden te komen, is 1 meter 80 lang en niet 1 meter 71, cupmaat C leek eerder een hele goede B. Je hoort mij niet klagen, zij ziet er echt super mooi uit!

Cathy spreekt vloeiend Engels, daar zij aangaf in Spanje te wonen gooide ik die taal er ook tussen maar daarin komt zij niet verder dan een paar woorden. Gedurende het proces hadden wij leuke gesprekken, zij is absoluut onderhoudend. Er was wel sprake van een valse start, ik gaf aan het volledig pakket te willen en dat kost volgens haar € 100. Uh, had die lieve gastvrouw niet gezegd "maximaal € 50"? Volgens Cathy niet, ik betaalde wel € 50 extra daar mij het gevoel bekroop dat zij anders alles zou afhouden.

Over de massage kan ik kort zijn, dat kan zij niet. In een ver verleden heb ik zelf een massage opleiding gehad, haar oppervlakkig wrijven wat redelijk lang over mijn rug en achterbenen ging is niet per sé vervelend maar helpt zeker niet om spieren los te maken en is absoluut niet opwindend. Ik heb de rollen maar even omgedraaid en haar een massage gegeven, dat leek ze wel lekker te vinden. Het gaf mij de mogelijkheid om haar prachtige lichaam met mijn ogen te strelen en met mijn vingers te beroeren.

Uiteindelijk richting de daad, ik heb haar gebeft, echter vingeren mocht niet want daar had ik niet voor betaald. Dat bleek later ook voor het zoenen te gelden, lippen stijf op elkaar. En daar schiet Cathy in door, zij is en blijft gedurende het proces zo zakelijk dat het afstand creëert. Vergelijk het bijvoorbeeld met mijn eerdere recensie over Katalina, die wist heel goed aan te geven wat zij niet wilde doch zuigt je op in al haar charme. Cathy is en blijft een bloedmooie vrouw maar blijft afstandelijk. Met de beperkingen van dien heb ik heerlijk van haar borsten en kutje kunnen genieten, een orgasme kwam dan ook al snel. Mijn afdronk van Cathy is dat zij een topfiguur heeft en in potentie een sex godin kan zijn, het lijkt mij wel eerder een type om een hele avond te boeken, diner, bar en bed.

Een dikke tien voor de gastvrouw, een zesje voor Cathy.

Laatst bewerkt:

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
43.741
Leden
35.386
Nieuwste lid
bigdigjay
Terug
Bovenaan Onderaan