Catalina/Alice, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kaasieham

Newbie
10
19/06/24
4
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3229234-serena#overview
Totale kosten (in euro)
375
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onderstand een meer uitgebreide review maar hierbij alvast de samenvatting voor als men geen zin heeft het geheel te lezen: Heerlijke, lieve dame, echt een GFE-ervaring maar dan wel een hele geile. Vooral haar pijp vaardigheden moét je echt ervaren. Ze is hier nog maar één week dus ga nog even langs nu het kan.

Normaal gesproken ga ik niet langs bij dames zonder eerdere reviews maar de nieuwsgierigheid naar deze mooie dame met geweldige borsten en mooie krullen bleek toch te sterk. Daarnaast leken de foto's echt, verliep het app contact vlotjes en vond de dame het ook prima om nog even te facetimen vooraf dus al die dingen wekte vertrouwen. Locatie was goed te bereiken met de auto (ook met de trein) en het appartement was mooi, schoon en ruim.

Catalina vertelde dat ze slechts een paar klanten per dag ontvangt, zodoende neemt ze zowel bij binnenkomst als na de daad uitgebreid de tijd om even te kletsen en wat te drinken. Het is overigens zeker geen klokkijkster, dus wees niet bang dat het van je tijd afgaat 😉

Toen eenmaal in de slaapkamer haar kleding uitging begon er bij mij gelijk wat te groeien. Voor mij hét perfecte lichaam met als spektakelstuk haar enorme (natuurlijke) borsten. Wat een genot om te zien, en ze vindt het prima als je ze ook goed vastpakt. Lichaam komt overeen met de foto's, misschien iets voller. De seks zelf was goed – ze kan heerlijk rijden en als jij het voortouw neemt beweegt ze goed mee.

Het orale gedeelte was echter het spektakelstuk van onze sessie. Ze pakt hem graag en diep en met veel spuug (heerlijk). Ze neem ook de ballen lekker mee. Daarnaast was het ook heerlijk om mijn pik te zien verdwijnen in tussen haar mooie dikke tieten. Uiteindelijk spontaan nog een half uurtje bijgeboekt omdat ik geen genoeg van haar kon krijgen. Ze probeerde mij nog heel fanatiek klaar te pijpen, maar dat lukte uiteindelijk niet meer, ondanks dat het wel een geweldige blowjob was. Toen zelf nog even aan mijn pik getrokken terwijl ze gewillig mijn ballen likte en mij uitnodigde over haar tieten heen klaar te komen.

Wat betreft de prijs – Catalina is niet de goedkoopste maar deze prijs is well all-in en ze is het wat mij betreft dan ook meer dan waard. Voor mij de beste ervaring met een DVP, ik had daar wel voor eeuwig willen blijven. Ik zou zeggen, ga snel langs nu het nog kan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan