Recensie Catalina, Rotterdam (voorheen Delft) 4,68 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het is mij vorige week ook eindelijk gelukt om weer een afspraak te maken.
Ontvangst was hartelijk.

Begonnen met elkaar staand verkennen, tongzoenen, knuffelen.
Vervolgens op bed gaan liggen en hiermee doorgegaan. Daarna een heerlijke blowjob gehad.

Op naar intiem, eerst boven op mij… maar helaas (wellicht door vermoeidheid, spanning, of de condooms…) lukte dit niet helemaal goed.
Catalina ging hier heel geduldig en leuk mee om, wat resulteerde in weer een goede stijve. Missio standje gedaan tot ik voelde dat ik bijna kwam.
Overgeschakeld naar anaal in doggy standje en zo heerlijk binnen een paar min klaar gestoten.

Herhalingsgevaar is groot, maar wellicht dan niet zo laat op de dag… Tenminste, ik hoop dat eerder op de dag er minder actie geweest is en dus haar kont wellicht nog wat strakker voelt.
 
Dan moet je 9uur in de ochtend voor haar deur staan. En zelfs dan staat haar kont nog open omdat ze vaak tot middernacht doorgaat.

Catalina is de meest hardwerkende sekswerker van Nederland. Veel dames hebben moeite mijn pik anaal te nemen maar bij catalina schuif je hem zo naar binnen en seconde later stuitert ze met enorm veel snelheid en kracht op je lul.

En als je daarna uitgeput naar buiten loopt staat de volgende klant al voor de portiek te wachten! Arme meid…
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
She is the best my beatiful bomba latina 🔥🔥🔥😀👌

Vaste klant bij haar we hebben zowat de bed gesloopt jezus wat een neuk monster is het, alle standen gedaan letterlijk kei en keihard geneukt zij staat boven aan mijn lijst echt je geld waard.

Ciao Bomba 😎🤙
 
Terug
Bovenaan Onderaan