- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/wijchen/6025324-bella
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Onlangs deze latina bezocht. Echte een curvy figuur zoals ik het graag zie. Slanke taille, ontzettend dikke tieten en billen. Ontvangt op een bekend adresje in Wijchen.
Bella is lief en doet tijdens de seks goed mee. Ik had gekozen voor een vluggertje (doe ik altijd bij nieuwe dames). Gaanderweg de seks merkte ik dat het zo lekker was dat ik langer wilde blijven. Dat klonk haar als muziek in de oren. Ze werd meteen nog geiler en nog actiever. Heb haar in diverse standjes geneukt, ze heeft deeptroath gepijpt (mc) en vervolgens ben ik klaargekomen op haar borsten. Ondertussen was ze zelf ook aardig geil geworden en vingerde ze zichzelf als een dolle klaar, waar zelfs licht gesquirt werd. Geweldige ervaring en een lieve dame. Voor mij herhalingsgevaar.
Bella is lief en doet tijdens de seks goed mee. Ik had gekozen voor een vluggertje (doe ik altijd bij nieuwe dames). Gaanderweg de seks merkte ik dat het zo lekker was dat ik langer wilde blijven. Dat klonk haar als muziek in de oren. Ze werd meteen nog geiler en nog actiever. Heb haar in diverse standjes geneukt, ze heeft deeptroath gepijpt (mc) en vervolgens ben ik klaargekomen op haar borsten. Ondertussen was ze zelf ook aardig geil geworden en vingerde ze zichzelf als een dolle klaar, waar zelfs licht gesquirt werd. Geweldige ervaring en een lieve dame. Voor mij herhalingsgevaar.