damestester
Vaste klant
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Cataleya is 23 jaar, maar ziet er ietsje ouder oud. Ze heeft een knap gezicht, maar dichtbij niet zo'n goede huid onder de makeup. Ze is echt mager, ik vind dat lekker, 40 kg (!) en erg klein. Kleine tietjes en een dikke kut. Heel klein kontje. Ze heeft een beetje een kleurtje en zwart stijl haar.
Ze spreekt slecht Engels. Hiervoor heeft ze in een Laufhaus is Wenen gewerkt. Ze pijpt erg diep, neemt met gemak m'n niet al te kleine pik ver naar binnen. Ik kan haar kleine lichaam goed en toch best hard neuken en ook best lang. Haar kutje is echt superstrak, heerlijk.
Een beetje vermoeiend ogende, maar knappe en supermagere meid met superBJ skills. Als ik zin heb in iets magers, zal ik haar nog wel eens bezoeken. Ze werkt ook 's avonds.
Ze spreekt slecht Engels. Hiervoor heeft ze in een Laufhaus is Wenen gewerkt. Ze pijpt erg diep, neemt met gemak m'n niet al te kleine pik ver naar binnen. Ik kan haar kleine lichaam goed en toch best hard neuken en ook best lang. Haar kutje is echt superstrak, heerlijk.
Een beetje vermoeiend ogende, maar knappe en supermagere meid met superBJ skills. Als ik zin heb in iets magers, zal ik haar nog wel eens bezoeken. Ze werkt ook 's avonds.