Recensie Cassandra, Spa 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

footlover

Stamgast
677
02/05/23
229
36
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Speciale kleding verzoek
  3. Voetfetish
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Deze dame prikkelde me al langer. Op Whatsapp kan je een profielfoto zien die uiteraard wat gefilterd is, maar meer duidelijkheid geeft dan de foto's op haar profiel (dat momenteel offline staat).

Dame is vast ouder dan de aangegeven 45 jaar, maar ziet er prima uit en beter dan haar foto's beloven.
Helemaal mijn ding: lekker gebruind, dikke tieten, mooie voetjes.

Contact via telefoon en later via app. Komt soms misschien wat bruusk over, maar in het echt is ze echt heel vriendelijk.
1e date afgeblazen door haar door omstandigheden die ik helemaal begrijp. Omdat ze echter maar niet het huisnummer wou geven totdat ik in Spa stond, was ik toch wat achterdochtig.

Achteraf begrijp ik waarom, want het is best wel opletten dat je de juiste oprit neemt. Je belt haar als je in Spa bent en zij legt je uit welk huisnummer en inrit je nodig hebt.

Klein huisje, ontvangst op de slaapkamer.
Parkeren op eigen terrein.

Ze neemt het nodige initiatief, maar laat zich ook leiden. Ik heb het bij voetensex gehouden.
Op vraag had ze leuke, deels open high heels aangetrokken en door haar Italiaanse achtergrond is ze altijd goed bruin. Op voorhand een foto sturen was geen probleem.

Op de slaapkamer kan ze voldoende licht maken, waardoor het genieten was van haar mooie lichaam.
Erg leuke dame, voor herhaling vatbaar (y)

Terug
Bovenaan Onderaan