Lachende Wandelaar
Wandelaar
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 5,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Cupmaat
- C
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/cassandra-gfe.html
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Voor de tweede maal op bezoek geweest bij deze dame, een supermooie verschijning met een hemelse glimlach.
Ik had mijn verwachtingen doorgemaild en deze zijn stuk voor stuk ingewilligd.
Zij heeft me ontvangen met een natte tongzoen, geblinddoekt en sensueel uitgekleed. Ze heeft me bij mijn opgewonden beertje naar de douche geleid en zorgvuldig proper gemaakt.
Vervolgens heb ik mogen kennismaken met diverse strapons, mocht ik ook proeven van haar heerlijke borsten en haar nat poesje.
Het heeft niet lang geduurd voor ik een eerste hoogtepunt bereikte.
Daarna hebben we elkaar nog teder gemasseerd, helaas was het zalige uurtje reeds voor ik het besefte voorbij.
Een uurtje met Cassandra smaakt naar zoveel meer, dit is 200% genieten van haar gezelschap, haar tedere sensuele aanrakingen, haar perfecte bdsm invulling.
Ik kijk alvast uit naar de volgende ontmoeting.
Ik had mijn verwachtingen doorgemaild en deze zijn stuk voor stuk ingewilligd.
Zij heeft me ontvangen met een natte tongzoen, geblinddoekt en sensueel uitgekleed. Ze heeft me bij mijn opgewonden beertje naar de douche geleid en zorgvuldig proper gemaakt.
Vervolgens heb ik mogen kennismaken met diverse strapons, mocht ik ook proeven van haar heerlijke borsten en haar nat poesje.
Het heeft niet lang geduurd voor ik een eerste hoogtepunt bereikte.
Daarna hebben we elkaar nog teder gemasseerd, helaas was het zalige uurtje reeds voor ik het besefte voorbij.
Een uurtje met Cassandra smaakt naar zoveel meer, dit is 200% genieten van haar gezelschap, haar tedere sensuele aanrakingen, haar perfecte bdsm invulling.
Ik kijk alvast uit naar de volgende ontmoeting.