- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Oostblok-dame (lijkt me een zigeunertype) die redelijk met de langslopende wandelaars aan het sjansen was. Ik had haar nog niet eerder gezien in de straat. Iets zei me dat PZC bij haar wel mogelijk zou zijn. Voor de zekerheid dit aan het raam gevraagd, was inderdaad het geval voor 50 extra, standaard voor de Geleen dus.
Binnen prentte ze zich mijn naam goed in na het voorstellen. Later bleek dat ze die kennis gebruikte voor een truukje bij het fake kreunen: "oh oh yes, <naam>, oh yes, <naam>". Vrij belachelijk eerlijk gezegd.
Alles gebeurde verder heel erg op de automatische piloot en met weinig gevoel. Ze vroeg over het pijpen wel "doe ik het goed", op zich was dat wel zo, niet te hard ofzo, maar er zat geen gevoel bij, en ze staarde er vreemd bij in het niets. Gaf me een raar gevoel, hier kon ik niet opgewonden van raken.
Dus ook hier het er verder bij laten zitten en uiteindelijk heerlijk klaargekomen bij Katerina van nr. 110.
Binnen prentte ze zich mijn naam goed in na het voorstellen. Later bleek dat ze die kennis gebruikte voor een truukje bij het fake kreunen: "oh oh yes, <naam>, oh yes, <naam>". Vrij belachelijk eerlijk gezegd.
Alles gebeurde verder heel erg op de automatische piloot en met weinig gevoel. Ze vroeg over het pijpen wel "doe ik het goed", op zich was dat wel zo, niet te hard ofzo, maar er zat geen gevoel bij, en ze staarde er vreemd bij in het niets. Gaf me een raar gevoel, hier kon ik niet opgewonden van raken.
Dus ook hier het er verder bij laten zitten en uiteindelijk heerlijk klaargekomen bij Katerina van nr. 110.
Laatst bewerkt: