Recensie Caroline, Seraing 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

footlover

Stamgast
569
02/05/23
182
28
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Bij aankomst zag ik aan het verre eind van de straat al een stralende verschijning in een wit jurkje met rood haar.
Bovendien heerlijk gebruind lichaam. Perfect.

Ze was toen in gesprek met een andere dame, dus ik liep een keer of twee de straat af (ook om de andere ramen te checken) en bij de derde keer zat ze dan toch op haar plek.

Ze heeft echt een heel leuk snoetje en lekkere tieten.
Voetenfetisj was geen probleem.

Eenmaal binnen besefte ik ook dat ze hetzelfde pand gebruikt als Clara, maar die recensie en huisnummer vind ik dus niet meer terug.
Heel raar...

Ik had haar alleszins nog nooit gezien, maar was er ook nog nooit op zondag overdag.
Daarbij gaf ze dus al aan enkel overdag te werken en nooit 's nachts. Dat verklaart.

Zoals gezegd: qua looks helemaal niets te klagen, alleen was er in het pand wat weinig licht, wat ik (zeker in zo'n geval) altijd jammer vind.
Tegen ditzelfde probleem liep ik ook al bij Clara aan.

Qua prestatie leek ze mij nog wat terughoudend. Ik vermoed dat dit bij een volgende gelegenheid wel zal beteren als we mekaar wat beter kennen en zij mijn wensen beter kan inschatten. Zo vandaag nog een gelijkaardige ervaring gehad, waarbij duidelijk verbetering te merken viel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan