- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Frans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Afrikaans
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Ochtend
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Redelijk wat aanbod in de straat.
Gekozen voor een zwarte dame die ik nog niet eerder gezien had.
Op het eerste zicht redelijk slank.
Na het uitkleden inderdaad nog redelijk slank (beetje een hanghuid buikje) en kleine, slappe hangborstjes.
Dit is zeker niet negatief bedoeld, maar misschien niet voor iedereen zijn ding.
Heel sympathiek, tijdens het introgesprekje enkele zinnetjes in hasr moedertaal bovengehaa en het ijs was gebroken.
Condoompje er rond en pijpen terwijl ik haar mooie kontje mocht strelen.
Voor het neuken gekozen om haar on top te laten plaatsnemen. Uitzicht op haar borstjes en ze reed zoals enkel afrikaanse dames dit kunnen.
Ik streelde ondertussen haar billen en ze ze gebood mij om deze steviger vast te nemen.
Dit was het signaal: enkele ogenblikken heerlijk het condoom gevuld.
Geen haastwerk nadien.
Correcte, lieve en goedlachse dame. Aanrader voor liefhebbers van smalle,donkere kontjes en naturelle dames.
Gekozen voor een zwarte dame die ik nog niet eerder gezien had.
Op het eerste zicht redelijk slank.
Na het uitkleden inderdaad nog redelijk slank (beetje een hanghuid buikje) en kleine, slappe hangborstjes.
Dit is zeker niet negatief bedoeld, maar misschien niet voor iedereen zijn ding.
Heel sympathiek, tijdens het introgesprekje enkele zinnetjes in hasr moedertaal bovengehaa en het ijs was gebroken.
Condoompje er rond en pijpen terwijl ik haar mooie kontje mocht strelen.
Voor het neuken gekozen om haar on top te laten plaatsnemen. Uitzicht op haar borstjes en ze reed zoals enkel afrikaanse dames dit kunnen.
Ik streelde ondertussen haar billen en ze ze gebood mij om deze steviger vast te nemen.
Dit was het signaal: enkele ogenblikken heerlijk het condoom gevuld.
Geen haastwerk nadien.
Correcte, lieve en goedlachse dame. Aanrader voor liefhebbers van smalle,donkere kontjes en naturelle dames.