Recensie Caroline, Cristal Prive, Rotterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

olie1969

Vaste klant
149
01/08/21
109
37
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://cristalprive.nl/dames/caroline/
Totale kosten (in euro)
90 + 20 voor TZ
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik had op de gok een afspraak met Caroline gemaakt voor half uurtje.
Ze zal een stuk ouder zijn dan 32 jaar dat op de site staat. Het zou me niet verbazen als ze 50+ is, maar 40+ zeker.

We begonnen eerst met was voorspel (met haar borsten spelen, beffen vingeren, knuffelen). Toen ik vroeg of ze tongzoende werd ik verrast doordat ze 20 extra vroeg. Dat ben ik niet gewend in dit privéhuis (dames doen het wel of niet, maar vragen geen extra). Omdat ik geen tongzoenen een groot gemis vind en ik op dat moment meer met mijn geslachtdeel dacht ben ik overstag gegaan. Wat dan wel weer heel jammer is, is dat ze het geld gelijk wilde hebben omdat ze me niet wilde vertrouwen. Ik heb haar uiteindelijk weten om te praten zodat we zonder onderbreking weer verder konden gaan.

Ze heeft me nog gepijpt. En we hebben paar standjes geneukt, helaas was ik niet meer opgewonden genoeg meer om zo klaar te komen. Ze heeft het daarna met de hand afgemaakt.

Haar inzet was op zich prima, maar het was voor mij niet dusdanig leuk dat ik haar een tweede keer zal bezoeken.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan