- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Anders
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Totale kosten (in euro)
- 35
Deze Roemeense dame bezoek ik al een tijdje met enige regelmaat.
Vandaag zat ze op Doubletstraat nummer 40 k1,normaliter bied ze haar goede diensten aan op 37 k1.
Ik was de eerste geile hengt bij haar vandaag die er op mocht.
Na betaling en allebei ons gewassen volgde eerst een staande verkenning,een lekker lijf en kont.
Haar toen uitgebreid en zeker 12 minuten aan haar frisse kutje gelikt totdat ze klaar kwam en zeik nat was.
Toen was het mijn beurt,een van de betere pijp beurten gekregen die ik van haar zo wie zo altijd krijgt.
Daarna neuken, Carmen eerst ontop,toen ff doggystijl en me klaar gepompt in de missionaris,wat een zaligheid zeg.
Hier kom ik snel weer op een herhaal bezoek.
PS kleur haar lijkt iets grijs/paarsachtigs te hebben.
Vandaag zat ze op Doubletstraat nummer 40 k1,normaliter bied ze haar goede diensten aan op 37 k1.
Ik was de eerste geile hengt bij haar vandaag die er op mocht.
Na betaling en allebei ons gewassen volgde eerst een staande verkenning,een lekker lijf en kont.
Haar toen uitgebreid en zeker 12 minuten aan haar frisse kutje gelikt totdat ze klaar kwam en zeik nat was.
Toen was het mijn beurt,een van de betere pijp beurten gekregen die ik van haar zo wie zo altijd krijgt.
Daarna neuken, Carmen eerst ontop,toen ff doggystijl en me klaar gepompt in de missionaris,wat een zaligheid zeg.
Hier kom ik snel weer op een herhaal bezoek.
PS kleur haar lijkt iets grijs/paarsachtigs te hebben.