- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Ik ben bij Carmen geweest. Er was niemand vrij en had haar gekozen. Leuke dame om te zien met een bril. Ze is van Roemeense afkomst. Op de kamer probeerde ze mij naar zin te maken. Pijpen ging erg snel en hard. Dat hoeft voor mij niet. Missionnary ging wel ok, daarna op zn hondjes, cowgirl en toen liggend op d'r buik. Ze zei ook meteen dit is de laatste positie. Toen ik dit al hoorde, ging het langzaamerhand koken bij mij. Afijn, verder doorgestoot en ze zegt je hebt nog een minuut. Ik zei daarop, ik heb een half uur geboekt he. We hebben nog tijd. Toen zei ze dat ze pijn heeft etc. Ik stopte, haalde condoom er af en wees haar dat haar service waardeloos is. Ik trok meteen mijn kleren aan en ik ging de kamer uit, terwijl zij nog langzaam bezig was met omkleden. Ik ging langs de gastvrouw en deed mijn beklag. Service ondermaats, en 80 eur door de wc gespoeld. De gastvrouw vond het naar om te horen en ze zei dat ze het aan de baas gaat doorgeven en dat ze Carmen op zullen aanspreken. Ze bood geen eens compensatie voor mijn weggegooid geld. Zo zie je maar dat DS girls ook wel een waardeloos privehuis is.