WHEM Carmen, Apeldoorn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jaren geleden eens mee afgesproken toen een andere dame niet kon, ontving toen in haar busje. Busje was nog ouder dan zijzelf volgens mij, haha. Naar een parkeerplaats gereden daar achterin het busje ons ding gedaan, niet slecht maar ook weer niet top. Vond het vooral heel spannend om zo tekeer te gaan achterin die bus, je hoorde soms ook auto's of fietsers voorbij komen. Oh ja de hond had ze ook mee en die zat op wacht voorin de bus. Volgens mij stond er een recensie op hookers.

Heeft Carmen niet ooit ontvangen in Achterveld en Stroe? En heeft zij dr doos geschoren, behalve op dr schaamlippen zelf ? Want dan was zij ooit een van de eerste dvps die ik ooit bezocht hebt. Is ook wel een dikke 15 jaar geleden alweer.

Bij mijn weten deed ze alleen cardates achter in haar busje en geen ontvangst. Maar ik kan het ook mis hebben hoor.
Kan mij in ieder geval niet herinneren dat ze haar op alleen haar schaamlippen zou hebben.

Het is ook alweer zo lang geleden. En ze was ook zo ineens gestopt en ik dacht echt nu weer van dit kan dr weleens wezen. En van dat busje weet ik ook nog wel dat ze dat zou doen. En ik weet ook echt niet meer wat haar naam toen was. Die ik bedoelde was wel een gigantisch aardige en lieve vrouw.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan