• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Carmelita P2-G1-K1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

marbossie

Wandelaar
Supporter
56
18/01/22
45
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gister voor de tweede keer bij dit dominicaanse schatje geweest. Carmelita dioet geen extra's, alles met condoom, geen gevinger of gebef. Maar ik vind haar erg sexy. Voertaal is spaans en beetje engels maar met google translate kwamen we er wel uit. Pijpen doet ze lekker met geil gekreun |( niet te), daarna standje cowgirl, ik wou reverse maar dat kreeg ik niet gecommuniceerd, over op doggy. Daarna Ik op bed masturberen, zij gaf visuele stimulatie door boven mijn hoofd met 1 been op de rand vh bed en de ander gestrekt tegen de muur haar mooie poes te showen, te ver om een orale poging te doen. zij naast me mij aftrekkend met haar gezicht in mijn nek, kusjes gevend. Ik kom mentaal wel aan mijn trekken bij haar, fysiek niet, dat heeft alleen Rosy nog voor elkaar gekregen. Bij het op frissen aan de was tafel fluisterde ik in haar oor "next time i eat your pussy" haar reaktie "'ay bandito"' geeft hoop.

Carmelita houd de tijd in de gaten maar maakt geen haast. vriendelijk behulpzaam en vrolijk. de moeite waard om eens binnen te "wippen"' Ga ik ook zeker weer eens doen. overegens het is op het plattegrondje de K1 in het steegje, niet die op het hoekje

alle handelingen gemarkeerd als ""onvoldoende" worden niet aan geboden, ik weet niet hoe dat aan te passen, wellicht kan een moderator dit aanpassen ?
 
Laatst bewerkt:
gister voor de tweede keer bij dit dominicaanse schatje geweest. Carmelita dioet geen extra's, alles met condoom, geen gevinger of gebef. Maar ik vind haar erg sexy. Voertaal is spaans en beetje engels maar met google translate kwamen we er wel uit. Pijpen doet ze lekker met geil gekreun |( niet te), daarna standje cowgirl, ik wou reverse maar dat kreeg ik niet gecommuniceerd, over op doggy. Daarna Ik op bed masturberen, zij gaf visuele stimulatie door boven mijn hoofd met 1 been op de rand vh bed en de ander gestrekt tegen de muur haar mooie poes te showen, te ver om een orale poging te doen. zij naast me mij aftrekkend met haar gezicht in mijn nek, kusjes gevend. Ik kom mentaal wel aan mijn trekken bij haar, fysiek niet, dat heeft alleen Rosy nog voor elkaar gekregen. Bij het op frissen aan de was tafel fluisterde ik in haar oor "next time i eat your pussy" haar reaktie "'ay bandito"' geeft hoop.

Carmelita houd de tijd in de gaten maar maakt geen haast. vriendelijk behulpzaam en vrolijk. de moeite waard om eens binnen te "wippen"' Ga ik ook zeker weer eens doen.
Geen gevinger of gebef dan was ik doorgelopen succes
 
@marbossie
Kan je nog een algemene beoordeling toevoegen om je recensie compleet te maken?
En ik twijfel aan bv de opties kontlikken bij klant, anaal bij klant enz.
En tongzoenen?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan