- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/5462874-carla
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vandaag was het heerlijk zonnig weer, perfect voor een wandeling en afsluitend een aangename wip. Ik had zin in een lolita meisje, dus snel op weg naar de Geleenstraat. Na een aantal rondjes besloten om Carla eens te bezoeken. Echt een magere dame met een mooi gezicht. Zonder make-up heerlijk naturel. Ook geen ijzerwaren of tattoos te bekennen. Ik zag haar langer staan maar door lovende berichten die ik las en goede klandizie die ze heeft, vandaag een poging gewaagd
Al bij het raam kwam ze charmant over en mijn beeldvorming over hoe we straks lekker gaan ketsen, geen twijfel meer mogelijk.. Eenmaal op kamer zo snel mogelijk de kleren uit en een wasje… wacht oh nee krijgen we dit weer: handzeep is op!
Dus piemelmans alleen met water spoelen en op bed plaatsgenomen. Een bef en baf zat er niet in. Marco houd niet van ongewassen openingen
Cd ging om slappe leuter en pijpen deed ze lekker! Heerlijk diep en gevarieerd.. Mmm zalig om zo'n dame bezig te zien. Lekker jong meid van 22 jaar die aan mn stamper zit te zuigen. Carla had er duidelijk plezier in en ging door en door. Af en toe diep tot in de keel; genotvol !
Snel op de rem getrapt voordat ik klaarkwam, want ik wou der poesje nog lekker proeven
Nog lekker genoten van deze dame in verschillende standjes. Klaarkomen was niet zo moeilijk, want achterlangs stotend kwam een heftige ontlading. Cd verwijderde zij (mooi extra service) en opfrissen zonder zeep dan maar?
Met drie kusjes, een voldaan en energiek gevoel weer op pad gegaan.
Al bij het raam kwam ze charmant over en mijn beeldvorming over hoe we straks lekker gaan ketsen, geen twijfel meer mogelijk.. Eenmaal op kamer zo snel mogelijk de kleren uit en een wasje… wacht oh nee krijgen we dit weer: handzeep is op!
Dus piemelmans alleen met water spoelen en op bed plaatsgenomen. Een bef en baf zat er niet in. Marco houd niet van ongewassen openingen
Cd ging om slappe leuter en pijpen deed ze lekker! Heerlijk diep en gevarieerd.. Mmm zalig om zo'n dame bezig te zien. Lekker jong meid van 22 jaar die aan mn stamper zit te zuigen. Carla had er duidelijk plezier in en ging door en door. Af en toe diep tot in de keel; genotvol !
Snel op de rem getrapt voordat ik klaarkwam, want ik wou der poesje nog lekker proeven
Nog lekker genoten van deze dame in verschillende standjes. Klaarkomen was niet zo moeilijk, want achterlangs stotend kwam een heftige ontlading. Cd verwijderde zij (mooi extra service) en opfrissen zonder zeep dan maar?
Met drie kusjes, een voldaan en energiek gevoel weer op pad gegaan.