Het is alsof je naar een restaurant gaat. Vorige week bezocht ik Carla. Volgens mij huisnummer 135. Lang geblondeerd, bijna wit, haar. Gebruind. Goed figuur.
Het personeel nodigt je vriendelijk uit plaats te nemen. De gelegenheid ziet er netjes uit. De gerechten zien er op de kaart goed uit. Ik besloot om het 4-gangen-menu te nemen. Zoenen, pijpen, beffen en neuken. Half uur. Voor € 100,-.
Het zoenen is niet meer dan een amuse. Oppervlakkig en snel voorbij. De smaak van voorgerecht stelt niet teleur. Carla pijpt voortreffelijk. Alleen had ook hier de portie groter gemogen. De gangen worden in rap tempo uitgeserveerd. Het vervolgens opgediende tussengerecht ziet er fantastisch uit en smaakt lekker, alleen wordt na wat instemmend gekreun het bord weggehaald voor ik het leeg had. Nog een amuse tussendoor wordt met tegenzin geserveerd. En dan het hoofdgerecht. Dat stelt teleur. Het lukt nooit om lekker diep door te stoten en het orgasme is niet het hoogtepunt van de maaltijd, dat het had moeten zijn. Na 20 minuten stond ik weer buiten.