Recensie Carina, Emmen (vh Hoogeveen) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mark51976

Vaste klant
108
20/11/23
50
10
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5494548-carina
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
te hitsig weer dus toch maar weer eens naar zo'n oost Europese gegaan die weer met busladingen onze kant op lijken te komen.
Geen probleem ook als ze de date goed verloopt.
Nou ik had al spijt toen ik binnenstond en nog meer toen ik wegreed.
Ooit ben ik bij een buitenlandse dame in Emmen geweest en dat ging zeer goed en netjes.
Zo 1 hoop ik weer eens tegen te komen.

Voor Carina wil ik waarschuwen.
via app contact gehad. in engels, en het lijkt dat ze alleen de standaard worden kent. 39ish dus niet onervaren lijkt me.
In de app moet je paar keer laten bevestigen wat je wil en het kost. dat zou al trigger moeten zijn om het te laten gaan.
100 euro voor tongzoenen, diep pijpen, likken en neuken zonder condoom. een vluggertje. daar komt direct een ok op zonder tegenvoorstellen. Ja anaal maar niet mijn ding.

Ontvangst in een hotel dus discreet normaal.
Aangekomen gistermiddag lijkt er een groepje Oosteuropese vrouwen en mannen zich voor de hotelkamers te bevinden. Je kon er vergif op innemen dat ze hierbij was. op de P diende ik te appen dat ik er was. Ze reageert niet gelijk terwijl we hadden afgesproken. Dan wordt ik gebeld. daar hou ik niet van. dus weer appen. ik dien idd voor die kamers te parkeren waar dat groepje staat. Ik krijg waanbeelden dat ik bestolen wordt of erger terwijl ik met haar bezig ben. Maar ze verzekert me dat het "vrienden" zijn en al weg zijn.
Twijfel maar geil dus parkeer ernaast en loop erheen. deur staat open en er staat een vrouw van 40+ voor me neus, klein mollig. conform de ad al waren de foto's in de ad van 10 jaar terug net uit de schmink.
so far ok want wederom bevestigt dit het probleem met die dames uit het oostblok. Maar goed, je komt voor de sex.
Dan gaat de date helemaal verkeerd en komt die prijsonderhandeling weer naar voren wat ze allemaal zo lekker doen. Pijpen gaat ok maar vingeren of likken kan niet, slip blijft aan. You want no condom? eh yes as discussed. You pay for come in pussy. or tikkie you know tikkie.? pardon?
dus terwijl ik aanstalten maak om haar te neuken, begint ze daar over.
Na de (zeer vlugge) sex, ff schoonmaken. Er was nog meer afgesproken maar dat vind ik niet meer interessant/ geil. wegwezen.
In de badkamer sta ik in het donker, ze zegt je kan douchen maar het kaartje om de verlichting aan te doen is er niet?
Morgen, dus vandaag zou ze in Emmen zitten en ik mag komen.. eeh no way. ik hoor ook dat haar vriendin ( dat groepje wat er stond) al in Emmen is en daar ontvangt.
Wees gewaarschuwd. nooit meer ga ik erheen. Saskia Sylvia en Melissa zijn wat dat betreft parels in Drenthe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan