Gister rondje gemaakt ze zat idd op 6.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn, nog steeds dezelfde topservice?Gister rondje gemaakt ze zat idd op 6.
Krijg 3 kusjes op mijn wangen als ik weg ga, hoef daar niks voor bij te betalen.Doet ze ook zoenen ? Is dat dan voor meer prijs of bij de juiste klik ?
Vragen vragen ,stel ze bij de dame zelf ,als je verder niks bedraagt aan het forum .Doet ze ook zoenen ? Is dat dan voor meer prijs of bij de juiste klik ?
TrueVoor geld danst den beer zeggen ze he . Hou er rekening mee dat deze dames niet op het plein zitten om hun prins op het witte paard te vinden maar om een inkomen bijeen te harken.
Eerlijkheid doet me ook wel bekennen dat ik haar al jaren ken (volgens mij inmiddels 7 jaar) en dat ze al goed geharkt heeft voor zichzelf .
Het is haar gegund ,er zijn genoeg dames die wel geharkt hebben maar er alles doorheen is geglipt.Eerlijkheid doet me ook wel bekennen dat ik haar al jaren ken (volgens mij inmiddels 7 jaar) en dat ze al goed geharkt heeft voor zichzelf .
U heeft een privéberichtje Let wel op dat de dame haar telefoon ook uit kan hebben gezet in verband met haar bovengenoemde kerstvakantie.Zou graag ook eens langsgaan maar wil niet het risico lopen om haar mis te lopen. Heeft iemand misschien haar nummer via PM voor mij zodat ik een afspraak met haar kan maken?
Is al op vakantieIs het tot of tot en met 21/12?
Misschien een keer een review schrijvenCarina is terug, 7 rechts.
Mooi blauw lingerie setje.
Heb zojuist weer heerlijk genoten. Altijd vriendelijk en goedlachs.
Mooi verdien model , Doet ze ook als je vaste klant bent ,maar dan gratis .Vraagt 50 euro extra voor tongzoenen. Die 50 extra maakt het voor mij wel een gfe. Het was een heerlijk uur waarbij wij beiden volop hebben genoten.
Bedoel je niet 50 euro extra voor PZC?Vraagt 50 euro extra voor tongzoenen. Die 50 extra maakt het voor mij wel een gfe. Het was een heerlijk uur waarbij wij beiden volop hebben genoten.
Ja ze is erIemand gezien of ze aanwezig is vandaag en welk raam?