Voormalig lid 9084
Wandelaar
Reverse cowgirl is haar trademark
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerendaarom eindig ik altijd plat doggy.....Ze heeft een heerlijke kont.... maar Kelly en Luna....... hebben betere billen....qua kont is Luna voor mij nr een..... lekker vol zacht en die heerlijke donkere huid.......Ik ga haar zeker niet vragen. Het is nog nooit een dame gelukt om mij in cowgirl te laten komen. En ja, ik ben ook gereden door een aantal dames die het erg goed konden, maar de wrijving en tempo is te laag denk ik, ik weet het niet. Ik wil haar zeker de kans geven en haar haar best laten doen. Als het niet lukt idd naar doggy of plat doggy, want ik weet dat het dan niet heel lang duurt. En al helemaal niet met een reet zoal Carina heeft.
Ben je nog steeds niet bij haar geweest Eagle? Dan wordt het inmiddels wel eens tijd.
Persoonlijk zou ik op een doordeweekse dag bij haar langs gaan. Vrijdag heb je kans dat ze (te) vaak bezet is.
Ik verwacht niet dat ze gelijk al om 18:00 present staat, ik zal eerder denken rond 19:30
misschien dat collega wandelaars kunnen zeggen van af welke tijd ze is te bewonderen. Zelf ga ik of s' middag of in de avond uur of 9 a 10Ja voor mij zijn andere dagen/tijden lastig. Weekenden zijn altijd vol en doordeweeks veel werk en vergaderingen. Vaak reserveer ik juist de donderdag/vrijdag avond hiervoor. En heel spontaan een middagje in het weekend als ik toch richting Den Haag/Rotterdam ga.
Vind 19.30 wel een klote tijd. Ik vind het wel fijn om na werk meteen die kant op te rijden, je ding doen en dan lekker op tijd terug naar Amsterdam voor een leuke avond.