Voormalig lid 2178
Wandelaar
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Donderdag
- Totale kosten (in euro)
- 35
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Bij Dominicaanse carina geweest donderdag. Kende haar nog van voor de lockdown en had toen een geweldige ervaring met haar. Zo ook afgelopen donderdag.
Carina spreekt nauwelijks Engels maar is ondanks dat erg leuk om mee om te gaan. Voordat ik m'n kleren uithad stond ze al met haar grote billen tegen me aan te schuren. Na een deepthroat sessie (mc) haar in verschillende standjes geneukt. Uiteindelijk in haar gekomen (mc) waarna ze de laagste druppel met haar vagina spieren eruit kneep. Ze kan met haar vagina echt knijpen..wat een hele geile ervaring is. Dat alles voor slechts 35 euro.
Carina spreekt nauwelijks Engels maar is ondanks dat erg leuk om mee om te gaan. Voordat ik m'n kleren uithad stond ze al met haar grote billen tegen me aan te schuren. Na een deepthroat sessie (mc) haar in verschillende standjes geneukt. Uiteindelijk in haar gekomen (mc) waarna ze de laagste druppel met haar vagina spieren eruit kneep. Ze kan met haar vagina echt knijpen..wat een hele geile ervaring is. Dat alles voor slechts 35 euro.