Recensie Carina, Amsterdam (voorheen Den Haag) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 121

Meubelstuk
Forumpionier
2.613
30/06/21
4.027
37
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/7641963-carina
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Typisch gevalletje verrassingspakket dit bezoekje.
Ik wist op voorhand dat de foto's nep waren, maar ik laat mij dus graag verassen. Het stormde enorm dus geen hond op pad vanavond, dus ik zag geen beren op de weg. Via Whatsapp snel contact gemaakt, en 10min in de auto en ik stond voor de deur.
Open deed een leuke, best grote meid van Russische afkomst, met een vleugje Turks volgens haar zelf.. Ik kon dat ook wel een beetje zien.
Ted's kleren vlogen alle kanten op, en binnen no time lagen we heftig tongzoenend op het bed.
Vingeren, missio, girl on top, doggy, staand, alle standjes kwamen aan bod. Ik moet echt zeggen zelden zo'n meegaande dame te treffen.. Helaas sprak ze geen engels, maar toch hadden we aardig lol samen.. ze is heel goedlachs.
Geëindigd met een knaller, en zeer tevreden weer naar huis.
Heren, ga respectvol met haar om, dat verdiend deze meid.

Zelf heb ik haar bezocht op 22 Feb en kan de mening van Ted ondersteunen. Vriendelijke dame wel niet hetzelfde als in de foto. Maar omgang was goed. Jammer dat ze niet meer online is. Haar profiel geeft aan nog steeds beschikbaar. Dat is wel vreemd.

Zelf heb ik haar bezocht op 22 Feb en kan de mening van Ted ondersteunen. Vriendelijke dame wel niet hetzelfde als in de foto. Maar omgang was goed. Jammer dat ze niet meer online is. Haar profiel geeft aan nog steeds beschikbaar. Dat is wel vreemd.
Meestal nemen ze niet de moeite om advertenties weg te halen, of ze worden na een tijdje weer door andere meiden gebruikt. WhatsApp blijft ook meestal bestaan als het simkaartje al in de vuilnisbak ligt.
Ik vond het echt een aardige vriendelijke meid.. Ik hoop dat het goed met haar gaat.
@Ares als je extra handelingen wil betaal je meer.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan