- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op gezicht
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/7641963-carina
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Typisch gevalletje verrassingspakket dit bezoekje.
Ik wist op voorhand dat de foto's nep waren, maar ik laat mij dus graag verassen. Het stormde enorm dus geen hond op pad vanavond, dus ik zag geen beren op de weg. Via Whatsapp snel contact gemaakt, en 10min in de auto en ik stond voor de deur.
Open deed een leuke, best grote meid van Russische afkomst, met een vleugje Turks volgens haar zelf.. Ik kon dat ook wel een beetje zien.
Ted's kleren vlogen alle kanten op, en binnen no time lagen we heftig tongzoenend op het bed.
Vingeren, missio, girl on top, doggy, staand, alle standjes kwamen aan bod. Ik moet echt zeggen zelden zo'n meegaande dame te treffen.. Helaas sprak ze geen engels, maar toch hadden we aardig lol samen.. ze is heel goedlachs.
Geëindigd met een knaller, en zeer tevreden weer naar huis.
Heren, ga respectvol met haar om, dat verdiend deze meid.
Ik wist op voorhand dat de foto's nep waren, maar ik laat mij dus graag verassen. Het stormde enorm dus geen hond op pad vanavond, dus ik zag geen beren op de weg. Via Whatsapp snel contact gemaakt, en 10min in de auto en ik stond voor de deur.
Open deed een leuke, best grote meid van Russische afkomst, met een vleugje Turks volgens haar zelf.. Ik kon dat ook wel een beetje zien.
Ted's kleren vlogen alle kanten op, en binnen no time lagen we heftig tongzoenend op het bed.
Vingeren, missio, girl on top, doggy, staand, alle standjes kwamen aan bod. Ik moet echt zeggen zelden zo'n meegaande dame te treffen.. Helaas sprak ze geen engels, maar toch hadden we aardig lol samen.. ze is heel goedlachs.
Geëindigd met een knaller, en zeer tevreden weer naar huis.
Heren, ga respectvol met haar om, dat verdiend deze meid.