Heeft er iemand ervaring met deze dame? Ik kan niks vinden op de site. Ze klinkt spannend.!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDus geen ervaring?Klinkt spannend? Er zijn zoveel ad met dezelfde tekst.
ze heeft idd piercings en ik vond haar in het echt knapper dan oo de fotos. Was positief verrastBedankt voor de reactie, ze heeft me een foto gestuurd even checken of deze klopt. Heeft ze 2 piercings aan de zijkant onder haar lip?
Ze bied ook sex aan in haar kelder is dit aan te raden? Ik neem aan dat ze geen bed in de kleder heeft staan?
idd beetje rommelig maar je kunt er ook langs gaan"jongemeid van 22 jaar".............."Leeftijd: 25"
" ALLEEN VEILIG! nmc pmc"........"Label: Pijpen zonder condoom"
"cardates in jou auto".............."Ik ben er langs geweest voor een blowjob bij haar in de kelder/berging"
Te verwarrend voor een maandagochtend...
Ik ookBegrijp me niet verkeerd...ik ben wel in voor een spannend bezoekje aan een berging...
Ja via sexjobsHoe contact je haar? Heb mail gestuurd via sexjobs, maar geen reactie.
Zou je een review willen neerpennen?Ik ben er langs geweest voor een blowjob bij haar in de kelder/berging..
Was positief verrast en ga er indien mogelijk vaker langs
Leuke meid om te zien en prima blowjob
Zonder, redelijk diep en tot het einde…Maar doet ze nou pijpen zonder of met? En hoe zit dat dan met klaarkomen in mond?
Niet naakt gezien, kwam alleen voor de blowjob, helemaal naakt zal beetje fris zijn in de kelderbox.Heeft ze een leuk figuur?
En gaat ze helemaal naakt?
Mag je klaarkomen op der gezicht zoals aangegeven op SJ ?
Ik kreeg de opties..kelder of bij haar thuis.Niet naakt gezien, kwam alleen voor de blowjob, helemaal naakt zal beetje fris zijn in de kelderbox.
Redelijk figuur, wel kind gehad…heb wel beetje aan de borsten gezeten, ze is geen 18 meer, maar ok wat ik gezien heb
Klaarkomen op gezicht vast bespreekbaar, zelf mondje vol gespoten..
Ze spreekt weer af maar dan alleen voor blow jobs.Niet naakt gezien, kwam alleen voor de blowjob, helemaal naakt zal beetje fris zijn in de kelderbox.
Redelijk figuur, wel kind gehad…heb wel beetje aan de borsten gezeten, ze is geen 18 meer, maar ok wat ik gezien heb
Klaarkomen op gezicht vast bespreekbaar, zelf mondje vol gespoten..
Niet ver van schouwburg rijswijk, als indicatie…In welke wijk ontvangt ze?
Laat even weten hoe het wasIn welke wijk ontvangt ze?
Hoe was het?Net reactie gehad !! Voor thuisontvangst intiem vluggertje en pijpdate parkeerplaats in de buurt
Waarom begin je naar een dvp over deze site?Nu ze heeft gereageerd, Maar negatief. Beweert dat ze geen reviews heeft hier. Heb haar bericht dat als ik door klik op haar site van sexjobs kom.
Actie tot nu toe zonder succes.