Recensie Camila, Maasmechelen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Brofessor

Wandelaar
54
15/03/23
143
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ik-zal-me-helemaal-over-geven-voor-jouw-in-bed.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Over deze donkere dame is denk ik nog niets geschreven bij mijn weten, dus bij deze mijn bijdrage. Contact via WhatsApp verliep vlot, en kon hetzelfde uur al langskomen. Ze ontvangt in Maasmechelen in een straatje achterin, in een rijhuis waar vermoed ik nog andere dames ontvangen. Parkeren in de straat zelf is betalend (€1/uur), maar binnen 5 minuutjes wandelen zijn er supermarkten en andere winkels met gratis parking in de buurt. De buurt is op zich rustig, maar ik had de pech dat er twee huizen verder net twee buren op de stoep zaten te palaveren. Ze trokken zich niet van me aan, maar toch, beetje awkward.

Gelukkig ging de deur snel open, en ja, ze is de dame van de foto's. Wat je ziet is wat je krijgt. Eerder aan de kleinere kant, normaal gebouwd, met zachte naturelle borsten en een goede kont. Verder een goedlachse en vriendelijke dame waar ik me al snel op mijn gemak bij voelde. Profiel zegt 27 jaar, maar ze is denk ik wel een beetje ouder. Ze spreekt wel enkels Spaans en een piepklein beetje Engels, dus niet het adres voor een leuke babbel tenzij je vlot Spaans kan.

Op de kamer zette ze een muziekje op en kwam half dansend met haar kont tegen me aan schurken, terwijl mijn handen op ontdekkingsreis gingen. Toen hij goed stijf stond leidde ze me naar het bed en begon met uitbundig overal te zoenen. Schijnt het ook leuk te vinden als dat wederzijds is. Ook leuk is dat ze terwijl voortdurend met haar poesje tegen m'n pik aanwreef. Tongzoenen doet ze ook, maar niet echt met volle overgave. Ze zakte af en nam hem tussen haar borsten terwijl ze met het puntje van haar tong de tip likte. Dan kwam pijpen, wat ze zonder condoom doet en nogal zachtjes. Een beetje te zacht naar mijn smaak, en ik probeerde haar wijs te maken dat het steviger mocht, maar ze scheen het niet te begrijpen. Besloot dan maar om nog even de rollen omgedraaid en tussen haar benen af te zakken.

Ze nam een condoom, signaal om aan de hoofdgang te beginnen. Zij bovenop, afwisselend cowgirl and missio, opnieuw gepaard met veel zoenen, meer GFD dan PSE dus, tot ik uiteindelijk het condoom vulde. Daarna hebben we een tijdje geknuffeld, wederom met veel zoenen en strelen, tot hij terug tot leven kwam. Ze bood een tweede ronde aan. Deze keer met doggy, want dat zicht kon ik mezelf toch niet ontgunnen zeker, en nog wat andere standjes. Normaal moet ik bij de tweede keer stevig doorstoten om te kunnen klaarkomen, maar had niet het gevoel dat dat geapprecieerd zou worden, dus heb me kalm gehouden. Uiteindelijk is het me toch gelukt. Er was daarna blijkbaar nog een beetje tijd over, en heft ze nog even mijn schouders gemasseerd. Stelde op zich niet veel voor, maar wel goed dat ze de tijd volmaakte en gedurende het hele uur met haar aandacht bij mij was.

Tijd was om, dus even opkuisen, aankleden, en dan afscheid genomen. Best leuke date. Herhaling valt te overwegen als ik eens zin het in iets met wat meer GFE gehalte.
 
Super voor wie van een klein zwart kutje houdt. Ben net terug van een bezoekje en het was lekker. De foto's op RL zijn 100% waarheidsgetrouw, totaal geen fotoshop, en vind dat ze er in real nog beter uitziet dan op de foto.
Tongzoenen is voorzichtig zoals hierboven al gezegd, maar de rest was super lekker. Ze pijpt lekker (ook wel wat zacht voor iemand die van het hardere werk houdt) maar ze liet me toch heerlijk spuiten. His masters tongue deed dan het vervolgwerk, als je ze weet te bespelen met je tong komt ze zelfs klaar, allez, bij mij toch. En ze genoot van elke seconde dat ik tussen haar benen m'n kunstje deed. De massage heb ik afgeslagen, daar kom ik niet voor, kleine rustpauze genomen en dan ging ze weer met haar mondje aan het werk om me terug stijf te pijpen wat weinig moeite kostte, ze heeft me dan heerlijk bereden op m'n harde paal tot ik een tweede maal lekker spoot in het condoompje.
Voor wie van zacht houdt is ze zeker en vast een aanrader. Ik ga zeker nog eens terug, ze blijft nog twee weken in Maasmechelen op het adres vlak bij de M2 shopping, daarna voor een tijdje naar Barcelona, maar ze beloofde me dat ze terug kwam. Dus volgende week nog maar eens proberen een date te versieren voor ze weg is. De hygïene kon wel wat beter, geen wasje vooraf of erna, ik was wel thuis al lekker gedouched, enkel wat natte doekjes. Voor de rest super date geile date gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan