• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Camila, Carpe Diem 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JosVe

Newbie
5
26/03/23
2
3
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Absoluut geen aanrader, begon gelijk bij binnenkomst op de kamer al over extras 50 pmc 100 intiem. Pijpen doet me weinig omdat het meestal slecht gedaan wordt. Intiem te duur zeker voor eerste ontmoeting. Beginnen dan maar met massage, wat wrijven over rug en benen en vrij vlot handje tussen benen. Dat gaat goed dacht ik nog, maar half uur later nog exact hetzelfde, totaal geen opbouw. Omdraaien dan maar, het zal me benieuwen. Paar keer wrijven over je borst en ballen. Paar keer met haar borsten over je borst. En dan maar rukken en ook nu geen variatie anders dan stoppen en over je benen wrijven. Nou daar raak ik niet opgewonden. Constant aan het klagen dat ze het warm had, continu aan het klooien met haar armbanden omdat ze niet goed zaten en rammelden (doe ze dan uit). En steeds stoppen om haar haar naar achteren te doen (wellicht is haarbandje handig?).
Doe je je best om toch maar klaar te komen, voel je het opbouwen, stopt ze om haar/puffen/benen te doen.
Ik vraag haar om naast me te komen liggen (al die tijd is ze geen centimeter verplaatst naast je zittend) klaagt ze dat we geen extras zouden doen. Ehh, sorry, liggen is extras?
Dan maar zelf afgemaakt, ik begin met klaar komen, zegt zij: daar is die dan, goed gedaan draait weg en gooit wat keuken papier op je. En dan ben je nog aannhet klaarkomen.
Ze doucht zelf eerst en staat er al onder terwijl jij aan het opruimen bent.
Daarna mag jij douchen. Ben je klaar en aangekleed is zij nog steeds bezig met aankleden en makeup, sta je daar op haar te wachten.
Op 1 na slechtste massage ooit. De lokale thai doet het nog vele malen beter.
Blij dat ik geen extra's gedaan heb.
 
@JosVe

Ik zou het melden bij de receptie, of eventueel hun gastenboek.
Bellen naar receptie en deze klacht doorgeven werkt het beste.

Dame zal niet lang daar werken op deze manier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan