Vandaag naar mijn eerste BB GB geweest. Kwam een half uurtje later aan door het verkeer in en rond Antwerpen, net toen ik me aangemeld had begon de party. Het was erg druk, dus rustig van mn drankje genoten vooraleer ik me ben gaan omkleden.
Het was rond sommige dames met momenten echt zo druk, dat het geduldig afwachten was voor je aan de beurt kon komen. Het eerste uur heb ik me enkel kunnen laten pijpen door Micha en V, die veruit mijn favorieten waren.
Er waren ook een stuk of 5-6 koppels aanwezig. Een van hen was een kleinere petite dame, die een beetje op de achtergrond bleef. Gezellig met haar staan praten, samen we een beetje privacy hebben opgezocht. Waarna ze wat los kwam en haar terug meegenomen naar de bedjes voor jeweetwel.
Daarna nog wat rond zitten wandelen en wachtend tot er ergens een gaatje vrij kwam. Maar vaak wanneer je dacht je kans te kunnen grijpen, moesten de dames pauzeren (wat te begrijpen valt). Het was naar mijn mening iets te druk.
Ondertussen was er nog een zeer knappe blonde milf tevoorschijn gekomen met een prachtige lingerieset. Toen deze samen met Micha zich naar een van de bedjes begaf, begon het feest voor mij pas echt. Me eerst heerlijk laten pijpen de blonde milf en vervolgens Micha zalig diep geneukt en cd volgespoten. Ondertussen waren er een aantal gasten die Micha al lekker hadden ondergespoten, wat echt een geil zicht was. Die perfect tieten en mondje onder het sperma.
Aangezien het toch al vrij laat was en het verkeer kennende in Antwerpen, besloten om het hierbij te houden. Maar eens in de auto toch spijt gehad dat ik niet langer ben gebleven. Had V ook heel graag willen neuken, maar dat zal voor een andere keer zijn. Wat ik ook wel jammer vondt was dat er DP werd gedaan, dat is toch een fantasie die ik graag eens zou willen waarmaken.
Kort samengevat:
+ leuke namiddag
+ mooie dames
+ vriendelijk mensen
- iets te druk