Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ik was zondag ook aanwezig met een FWB.

En ik keek eigenlijk wel uit naar die ebony. Jammer dat ze er niet bij was.

Op SDC zag ik enkele dagen voor het event nog 12 koppels aangekondigd. Op de dag van het event waren er dat nog 9. 1 van de afgemelde koppels poste een speeddate met een poolparty. Dus je het goede weer zat er voor heel wat tussen. Door die afmeldingen kon je al wel vermoeden dat het niet zo druk ging zijn als vorige maand.

En dat was wel het geval. De verhouding mannen/dames zat heel goed voor mji dan toch. Ik hou niet van een overloop waar er 10 mannen rond 1 vrouw staan te dringen. Wel enkele mannen, maar geen opdringerig gedrag. Topmiddag.

Er waren inderdaad een aantal minder actieve koppels of alleen actief met hun partner of met enkele uitgekozen heren. En dat is hun volste recht. Ik probeer er dan meestal wel voorzichtig dichter bij te geraken, maar dat is nu helaas niet gelukt. Alle dat dichterbij geraken wel, maar er mee spelen niet.

Mijn FWB heeft zich ook goed kunnen bezig houden met de aanwezige heren.

Zelf verschillende zeer knappe dames kunnen plezieren, dus mijn dag was ook weer goed.

Een van de knapste koppels afgelopen donderdag in Eroxx kwam ik ook hier weer tegen en ook hier heb ik nogmaals met hen mogen spelen. Een heerlijk geile dame.

Op naar de volgende.

Terug
Bovenaan Onderaan