Algemeen Buddha Club Boom

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Doet Kayleigh nog mee eigenlijk ? zie die nergens meer tussen staan op budhafeestjes. Was wel goed
Af en toe zal zij nog meedoen, maar minder dan vroeger
Ja hoor, ze was toch op de bare zaad party's. Heb haar een paar keer in het mondje gespoten. Ze wou me ook perse rimmen, wat ik niet erg vond. Is verschillende keren dubbel genomen geweest.
Superslet Kayleigh wou ook het zaad wat op de leren banken achterbleef na al de sessies er van aflikken. Ja het is echt een heel erg hevige gangbangslet
Ja ons Kayleightje, heb ze ooit 4 mannen na mekaar zien rimmen... het blijft een heerlijk sletje.
Op de black night was ze ook erg actief met alle afrikaanse mannen.
Hoe oninteressant moet jij je voelen om zo over iemand te praten (lees: leugens vertellen)
Zij slikt geen zaad, zij doet geen anaal, zij gaat al zeker niet rimmen en likt het ook niet van de banken af.
Naar de black bulls party gaat ze niet.
Ook haar keuze om thuis geen sex te doen, in tegenstelling tot wat jij durft te schrijven en voor 40€ kom jij hier nog niet eens over de drempel vriend 😉

aan de anderen:
haar massages en aanwezigheden in de club staan los van elkaar. de club is privé in wat we doen. de massages is haar job.

met vriendelijke groet van die kleine grijze van 1m74 met zijn "buikje" die u volgende keer met vriendelijke groeten uit de club gooit.
kom zeker eens "hallo" zeggen ipv hier geniepig van achter je schermpje leugens te verkopen 😘

Laatst bewerkt:

Hoe oninteressant moet jij je voelen om zo over iemand te praten (lees: leugens vertellen)
Zij slikt geen zaad, zij doet geen anaal, zij gaat al zeker niet rimmen en likt het ook niet van de banken af.
Ook haar keuze om thuis geen sex te doen, in tegenstelling tot wat jij durft te schrijven en voor 40€ kom jij hier nog niet eens over de drempel vriend 😉

aan de anderen:
haar massages en aanwezigheden in de club staan los van elkaar. de club is privé in wat we doen. de massages is haar job.

met vriendelijke groet van die kleine grijze van 1m74 met zijn "buikje" die u volgende keer met vriendelijke groeten uit de club gooit.
kom zeker eens "hallo" zeggen ipv hier geniepig van achter je schermpje leugens te verkopen 😘
Om eerlijk te zijn ik viel ook achterstevoren achterover toen ik het las.
En om verder eerlijk te zijn, ik mis ze op de feestjes.
Tot binnenkort hé moatje!

aan de anderen:

Aah het is zo iemand… Waarschijnlijk een blauwtje opgelopen bij haar en nu tegen iedereen leugens komen vertellen 🤬

Bedankt om dit even toe te lichten @Kodas

Terug
Bovenaan Onderaan