Recensie Buddha Bang, Buddha Club, Boom 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

el_toro

Newbie
12
22/12/23
43
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. BDSM Klant dominant
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Klaarkomen op lichaam
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Squirting
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De eerste editie van de Buddha Bang (donderdag 13/06) was een heftige GB party. De sletten waren goed vertegenwoordigd, maar de seks-hongerige mannen nog veel meer😅. De sletten hebben het geweten. Het duurde niet lang vooraleer ze op de matrassen belandden. Van zodra een slet haar kut, mond of kont aanbood, stond er een pik klaar om deze te vullen. Overal waar je keek werd er geneukt, geneukt en nog eens geneukt. Er werd ook regelmatig een lading zaad gespoten. De zaadsletten kregen dan ook heel wat te slikken.

Ik heb niet alleen deelgenomen aan het neukwerk. Ik mocht ook 'Lien The Ride' 'bedienen'. Het was een 'sletattractie' met 3 banen, 'de mond', 'de kut' en 'de kont' genaamd, en met een squirt-fontein als speciaal effect 💦💦💦. 'De mond' en 'de kut' waren continu geopend, 'de kont' af en toe. Er stond steeds een rij wachtende mannen, maar de wachttijd viel nog mee. Wie een beetje geduld had werd beloond met hevige plezierrit.

Om het tempo en de intensiteit van de sletattractie op peil te houden was het nodig om deze hardhandig te bedienen en om er af en toe zelf een testrit mee te maken. Ik moest er ook op toezien dat 'de mond' regelmatig een smeerbeurt kreeg. 'Lien The Ride' heeft tientallen mannen plezier gegeven. Ze heeft ook zaad gedeeld met andere sletten. Om haar te belonen voor haar inzet, heb ik op het einde van de GB party mijn 'restzaad' op haar tong gemikt 😜
 
Terug
Bovenaan Onderaan