Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Juist. Dat was nog iets anders die tijden. Leute en plezier de klok rond. In de Georges Mathheusstraat, de Marktstraat enzomeer. Ongure types? Jawel, doch ze lieten je los wanneer je "Non" zei. In tegenstelling met nu. In het beste geval krijg je verwensingen naar het hoofd als je de "kraagjes" van je wilt afschudden. Maar ik heb weet van een kennis van me die het niet er zo vanaf raakte. Een tik tegen zijn gezicht was de reactie. Gelukkig voor hem patrouilleerde er een zeldzame politieauto op dat moment. Doch om nog efkes terug te keren naar de bouwwoede van Vandenboeynast en tuti kwantie in de andere, veel leukere wijk, van Het Noordstation. Alles ging tegen de grond. Nu is het verworden tot een residentiële wijk zonder ziel en geestdrift. Ja, voor de rijke Brussels elite betekent dit een zogezegde meerwaarde. Maar toch nog deze anekdote. Ik zie nog steeds een burgemeester van 1000 Brussel, dus niet van Sint Joost-ten- Node of Schaarbeek de vele lokale mensen groetend, wanneer hij zonder schroom wellicht zijn favoriete meisje bezoekt. Zonder schroom stapte hij de trapjes op voor een snelle wip. Of hij betaald heeft zal niemand weten. Net zoals ik hier op girlreview ook niet za

Terug
Bovenaan Onderaan