Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Je leest en hoort tegenwoordig ook wel wat. Deze week alleen al het volgende:

- Bij de collega's van Youppie schreef een wandelaar dat hij een man zag (gedrogeerd en/of dronkenlap) die zich gewoon voor het raam van één van de meisjes ter hoogte van huisnummer 196 ofzoiets stond af te trekken. In het midden van de straat, met meisje nog achter het raam...

- Eén van de dames waar ik regelmatig langs ga wist me deze week dan weer te vertellen dat ze naar politiekantoor moest gaan met haar collega's. Blijkbaar zou er iemand in de straat vermoord zijn, vlak voor haar raam. Ze moest naar commissariaat omdat ze alles zouden gezien hebben.

Van dat laatste vraag ik me af of dat hetgeen is van afgelopen maandag. Toen kwam ik toe in Brussel-Noord en liep er één van die Arabieren te roepen naar een Afrikaan ter hoogte van de middenste stationsingang. Hij ging dan lopen, haalde dan zo'n signalisatiebord van parkeerverbod om ermee te gaan slaan, maar iets later was hij het al kwijt (ik vermoed dat de Afrikaan sterker/slimmer was en het hem afhandig heeft gemaakt).

Ik wandelde rustig verder om naar de Nieuwstraat te gaan en ineens loopt die Arabier mij voorbij, iets voorbij ingang van het station die alweer is afgesloten. Hij ging dan aan boompje iets voor de nachtwinkel aan de lichten in het afval rommelen, pakte een leeg flesje bij de hals en sloeg er dan mee op de borduur zodat het stuk was. Hij liep dan mij opnieuw tegemoet, richting de middenste ingang van het station, waar die Afrikaan nog was.

Ben wijselijk 2-3 meter opzij gegaan en heb hem maar laten lopen. In elk geval weer het type dat niemand zou missen...

Terug
Bovenaan Onderaan