- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Spaans
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 110
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
House of Pleasure geweest.
Er waren 8 dames aanwezig, naar zeggen van de uitbater. Daarvan waren er 2 beschikbaar. Ik kon kiezen uit de Spaans sprekende braziliaanse Bruna en nog 'n Mexicaanse dame.
Gekozen voor Bruna. Prijs € 80 voor een half uur, inclusief PZC. Voor € 30 exta mocht ik in haar mond knallen. Pijpen was goed, maar wel gehaast. Vaak de hand erbij. Het duurde dan ook niet lang voor ik haar mond vol knalde.
Ze pijpte wel lekker door met haar bek vol met zaad. Bruna is duidelijk niet vies van een paar flinke klodders sperma.
Zoals vaker is dit 'n prima huis voor een vlugge sessie.
Er waren 8 dames aanwezig, naar zeggen van de uitbater. Daarvan waren er 2 beschikbaar. Ik kon kiezen uit de Spaans sprekende braziliaanse Bruna en nog 'n Mexicaanse dame.
Gekozen voor Bruna. Prijs € 80 voor een half uur, inclusief PZC. Voor € 30 exta mocht ik in haar mond knallen. Pijpen was goed, maar wel gehaast. Vaak de hand erbij. Het duurde dan ook niet lang voor ik haar mond vol knalde.
Ze pijpte wel lekker door met haar bek vol met zaad. Bruna is duidelijk niet vies van een paar flinke klodders sperma.
Zoals vaker is dit 'n prima huis voor een vlugge sessie.