Jimmybones
Wandelaar
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen deepthroat
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 35
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
vandaag rondje doublet gedaan bij 2 dames naar binnen geweest de eerste was ruby " dit was een licht getinte mooie dominicaanse met een hele volle kont zat volgens op 26k3 of k4 aardige meid kusjes in je nek ze kwam ook richting me mond maar daar ben ik niet zo van trek je lekker af terwijl ze met je ballen speelt zc daarna pijpen met cd was goed diep en kijkt je onduigend aan en seks was ook goed alleen doggy gedaan 1 keer slap geworden en toen hielp ze mij em weer hoog krijgen leuke meid ! "
Na deze dame was ik nog steeds in de stemming en besloot om bij nog een dame naar binnen te gaan wou eerst voor pzc bij nelly naar binnen de stenen passage ze vroeg 35 € voor ik besloot nog een rondje te doen toen ik terug kwam was ze bezet
tijdens de rondjes viel mij een donkere dame (bruna ) op die ik al een keer aan het begin van de straat heb gezien deze dame is een beetje vol en heeft lange vlechten waarvan de zijkant opgeschoren een beetje een kinky kapsel niet perse mijn type maar ze had toch wel wat geen spijt dat ik naar binnen ben gegaan aardige dame pijpt lekker diep en heeft echt een lekker strak kutje ze spreekt goed nederlands ze stond vandaag ergens in het midden maar zei dat ze meestal
aan het begin van de straat staat 4k1
Na deze dame was ik nog steeds in de stemming en besloot om bij nog een dame naar binnen te gaan wou eerst voor pzc bij nelly naar binnen de stenen passage ze vroeg 35 € voor ik besloot nog een rondje te doen toen ik terug kwam was ze bezet
tijdens de rondjes viel mij een donkere dame (bruna ) op die ik al een keer aan het begin van de straat heb gezien deze dame is een beetje vol en heeft lange vlechten waarvan de zijkant opgeschoren een beetje een kinky kapsel niet perse mijn type maar ze had toch wel wat geen spijt dat ik naar binnen ben gegaan aardige dame pijpt lekker diep en heeft echt een lekker strak kutje ze spreekt goed nederlands ze stond vandaag ergens in het midden maar zei dat ze meestal
aan het begin van de straat staat 4k1
Laatst bewerkt: