WHEM Britley van sexjobs uit zoetermeer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben er een aantal weken geleden geweest.
Doet het echt voor het geld.

Is ook het eerste wat ze gretig aanneemt.

Er is heel weinig mogelijk in tegenstelling van wat ze allemaal op de app zegt.

Zoenen doet ze niet, Pijpen is met condoom vrij gewoontjes echt niks bijzonder.

Borsten zijn keihard (heeft implantaten) mocht er ook niet echt aan zitten deden pijn.

Beffen ja hmmm je moet heeeeeeel zachtjes likken anders vindt ze het verveeld en haar daarbij vingeren heeft ze liever niet doet pijn.

Verder de seks, enigste is dat ze een goed strak kutje heeft maar dat is het ook. Wil je wat harder doet het pijn. Ze blijft het liefst op haar rug liggen en echt standjes doen nee!! Oow en glijmiddel nee kokosvet is wat ze gebruikt??!!

Als je van gewoontjes en saai houdt is ze perfect maar verder niet het geld waard.

Helaas.

Ben er een aantal weken geleden geweest.
Doet het echt voor het geld.

Is ook het eerste wat ze gretig aanneemt.

Er is heel weinig mogelijk in tegenstelling van wat ze allemaal op de app zegt.

Zoenen doet ze niet, Pijpen is met condoom vrij gewoontjes echt niks bijzonder.

Borsten zijn keihard (heeft implantaten) mocht er ook niet echt aan zitten deden pijn.

Beffen ja hmmm je moet heeeeeeel zachtjes likken anders vindt ze het verveeld en haar daarbij vingeren heeft ze liever niet doet pijn.

Verder de seks, enigste is dat ze een goed strak kutje heeft maar dat is het ook. Wil je wat harder doet het pijn. Ze blijft het liefst op haar rug liggen en echt standjes doen nee!! Oow en glijmiddel nee kokosvet is wat ze gebruikt??!!

Als je van gewoontjes en saai houdt is ze perfect maar verder niet het geld waard.

Helaas.
Bedankt mrniceguys voor de terugkoppeling. Wat een dramatisch ervaring zeg.

Bedankt mrniceguys voor de terugkoppeling. Wat een dramatisch ervaring zeg.
Nou ja iedere keer is het altijd weer een belevenis en een ervaring.

Weet je voor de een is dit misschien wel meer dan prima maar voor mij was dit gewoon te weinig.
hou wel van iets meer spanning, ruiger, kinky en ik moet ook wel het gevoel krijgen dat de dame de tijd ook echt volledig aan jou besteed i.p.v. het gevoel geven dat het puur om geld gaat.

En de recensie is mijn mening/ervaring misschien heeft een ander wel een betere ervaring.
Maar waar het mij hier vooral omdraait is dat deze dame in ieder geval geen faker is.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan