Deze week stuitte ik op de website van Diane's Secret op Brigitte: https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Brigitte. Ze ziet er superlekker uit. Alleen ben ik een beetje huiverig om een gokje te wagen. Heeft iemand al een gokje bij haar gewaagd?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn het scheelt wel een jaar of 10 a 15 met de foto's, of ze zijn goed bewerkt.Hou je geld maar in je zak. Alles is extra bij deze dame.
Ondanks dat het 10 jaar scheelt, ziet ze er nog goed uit? Oudere vrouwen vind ik namelijk juist heel mooi haha. En weet je nog wat je hebt betaald voor welke diensten?Leuke vriendelijke vrouw die makkelijk praat. Echter ik sluit me aan bij een eerdere reageerder dat het minstens 10 jaar scheelt met de foto's. Het is me opgevallen dat dit vaak zo is bij DS en daarom was dit voor mij dan ook de laatste keer DS.
Ik heb nog nooit bij een bezoek aan een dame bij DS gehad "daar wil ik nog een keer heen". Ik weet niet meer wat ik betaald heb.Ondanks dat het 10 jaar scheelt, ziet ze er nog goed uit? Oudere vrouwen vind ik namelijk juist heel mooi haha. En weet je nog wat je hebt betaald voor welke diensten?