Brenda is al een tijdje in het land maar steeds op locaties (te) ver weg van mij...
Nu dus in Maarn wat ook niet om de hoek is voor mij, maar wel goed aan te rijden.
Ik ken Brenda inmiddels al een flink aantal jaren en de locatie waar ze nu verblijft toevallig sinds kort ;-)
Als ze weet dat je te vertrouwen bent of al kent dan kun je al je fantasieën waar maken bij Brenda. En het mooie is dat Brenda daar ook bij volgende bezoeken rekening mee houdt en daar op inspeelt. Deze keer kwam ik aangelopen en stond de deur al op een kier. Geen dame achter de deur zoals gebruikelijk is. Tweede deur door en daar lag Brenda. Naakt, met een blinddoek om en bekousde benen wijd op het bed...
Een goed verstaander heeft aan een half woord genoeg dus zonder iets te zeggen op mijn knieën en haar kale poes vol in de mond genomen. Uitgebreid met mijn tong op ontdekkingstocht gegaan. Ze was al behoorlijk nat proefde ik. Tijdens het likken en zuigen mijn broek losgewurmd en toen ik vond dat het mijn beurt was naar boven geklommen en mijn lul tegen haar mond geduwd. Ze stribbelde wat tegen maar een tikje tegen haar wang stopte het verzet. Diep naar binnen. Af en toe terug trekken om haar wat lucht te geven en er vervolgens weer in tot de huig. Slijmslierten op mijn lul en haar wangen. Ene hand op haar achterhoofd en andere hand op haar tieten met tepels zo hard en scherp dat je er glas mee zou kunnen snijden. Ik zag dat ze ondertussen met haar vingers tussen haar dijen bezig was. Proberen in te houden en wachten op haar climax. Toen het zover was extra snel en zo diep mogelijk doorstoten en zelf klaarkomen. Flinke lading opgespaard zaad in haar mond. Teruggetrokken, stevige zoen met tong (mijn sperma smaakt verschrikkelijk, hahaha) en 'good morning dear, how are you?' gezegd.
Terwijl het zaad en slijm naar beneden gleed 'I am fine. Happy to see you!'
Na wat opfrissen samen een sigaret gerookt en uitgebreid bij gekletst.
Omdat we elkaar al tijden niet gezien hadden duurde het kletsen nogal lang waardoor ik op een gegeven moment zag dat ik weinig tijd meer had. Ik ga nooit de deur uit zonder twee keer te zijn klaar gekomen dus heeft Brenda mij in no time klaar gereden in reverse cowgirl zoals alleen zij dat kan...
Moe en voldaan afscheid genomen. Aangezien ze binnenkort weer naar huis gaat ben ik bang dat het weer een tijd zal duren voor ik haar weer zie.