- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Afrikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/eindhoven/580687-bonnie
- Totale kosten (in euro)
- 190
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ik had Bonnie al een tijdje op het oog - dankzij reviews op hookers.nl en nu kwam het er eindelijk van. Op een vrijdag eerst haar eigen nummer gebeld, maar geen gehoor. Toen via Eindhoven Privé een afspraak gemaakt voor een uur aan het eind van de middag. Even later kreeg ik een sms bericht van haar en werd de afspraak bevestigd. In de middag was ik ruim op tijd bij Eindhoven Privé en mocht ik met een colaatje even wachten op Bonnie. Toen ze binnen kwam werd ik met een lekker tongzoen begroet. Bonnie is aan de kleine kant, maar op bed is dat uiteraard niet zo'n probleem. We gingen naar de zolderkamer - met bad. Na eerst gekleed en liggend op bed wat geknuffeld, gestreeld en gezoend te hebben, kozen we voor het bad - als extra. Bonnie kwam erbij en heeft me daar heerlijk gepijpt - zonder condoom, zodat ik op een gegeven moment aangaf dat ze ff moest stoppen. Verder op bed en na nog meer prima pijpwerk kwam ik dankzij prima handwerk van Bonnie voor de eerste keer klaar.
De tweede ronde begon met een massagebeurt door Bonnie en daarna andersom van Bonnie door mij. Nadat ze zich omgedraaid had kon ik lekker met haar mooie borsten en poesje spelen. Het vingeren en strelen was volgens mij ook voor haar lekker. Daarna de rollen weer omgedraaid en na wat kort pijpwerk begon ze me lekker over mij heen te glijden. Op een gegeven moment gleed mijn jonge heer, als vanzelf haar kutje binnen. Een heerlijke neukbeurt volgde met een spetterend hoogtepunt - volgens mij van beide kanten. Daarna nog een minuut of 5 a 10 in elkaar verstrengeld liggen nagenieten....
Ik heb er wellicht een verslaving bij ;-)
De tweede ronde begon met een massagebeurt door Bonnie en daarna andersom van Bonnie door mij. Nadat ze zich omgedraaid had kon ik lekker met haar mooie borsten en poesje spelen. Het vingeren en strelen was volgens mij ook voor haar lekker. Daarna de rollen weer omgedraaid en na wat kort pijpwerk begon ze me lekker over mij heen te glijden. Op een gegeven moment gleed mijn jonge heer, als vanzelf haar kutje binnen. Een heerlijke neukbeurt volgde met een spetterend hoogtepunt - volgens mij van beide kanten. Daarna nog een minuut of 5 a 10 in elkaar verstrengeld liggen nagenieten....
Ik heb er wellicht een verslaving bij ;-)