Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Normaal
Er is verschil bij Bonita! Als je vertrouwde klant bent. 50€ is zoals bij iedereen. 100€ is iets langer en krijg je nog rugmassage. Ik wou ooit 200€ geven. Ze zei me dat ze niets extra doet enkel extra tijd. Dan maar bij 100 gebleven. Bonita is niet zoals andere dames!!! Echt niet als je haar kent en er wederzijds en vertrouwen is. Ik ging laatst gewoon voor 50€. Ze vond dat okay. Ik moest zelf maar achteraf betalen. Maar dat kan ik niet ik leg geld altijd mooi op tafel op voorhand en ze neemt het bij aankleden aan.Bonita top rest van de dpv kunnen er van leren.
Er is verschil bij Bonita! Als je vertrouwde klant bent. 50€ is zoals bij iedereen. 100€ is iets langer en krijg je nog rugmassage. Ik wou ooit 200€ geven. Ze zei me dat ze niets extra doet enkel extra tijd. Dan maar bij 100 gebleven. Bonita is niet zoals andere dames!!! Echt niet als je haar kent en er wederzijds en vertrouwen is. Ik ging laatst gewoon voor 50€. Ze vond dat okay. Ik moest zelf maar achteraf betalen. Maar dat kan ik niet ik leg geld altijd mooi op tafel op voorhand en ze neemt het bij aankleden aan.
Bonita top rest van de dpv kunnen er van leren.