Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLeeftijd is zo moeilijk te schatten. De donkere dame kan wel begin dertig zijn, ik schat de getinte eind dertig en de blonde 40. Punt 2, Ik ga al jaren naar dezelfde andere dames, dat ben ik gewend. Massage is voor mij echt gelinkt aan een Thaise masseuse. Dus ik ga, denk ik, niet meer terug. Het zou wel makkelijk zijn als er recente foto's zouden zijn van de dames bij BC.@Spelletjes: Dank voor het delen van je ervaring.
Ik heb nog een paar vraagjes, namelijk:
1. Hoe jij de leeftijd inschatte van de dames die je hebt kunnen zien; waren dat alleen maar 45+ dames zoals @Marc-010 aangeeft of zaten er ook jongere dames tussen?
2. Of jij je bezoek al met al voor herhaling vatbaar vindt?
Nee, ik heb met de dame alleen goede massage afgesproken. Op de website staat ook aangegeven: verleiden tot HP.Ze adverteren wel nou ja op de website met erotische massages.
Maar was het niet achteraf, of je iets extra's wilde....
Prijs voor een half uur is overigens vanaf € 67, gekleed, € 78 topless, eigenlijk net iets te duur, ivgl met andere (privé) masseuses of salons, zelfs in sommige privéhuizen nog goedkoper.De prijs voor een half uur is zo'n €80,-.
De dames zitten op de bank vóór de bar...op de bank in de grote ruimte achter de balie.
@Juk oke dat wist ik niet van Tamara. Oh ja, heeft ze een mooie body? Laat ze ook dingen toe?
Katja, Marokkaans.Wat de rest van de dames betreft; ene Katja. Is een volslanke dame. Origine van Turkse afkomst volgens mij.
Er werkt ook een lange blondine daar met kort haar, maar dat is de gastvrouw. Van haar zou ik zo een massage willen hebben. Maar ik denk dat het uitgesloten is.
Ja die gastvrouw is de eigenaresse, zéér aantrekkelijkEr werkt ook een lange blondine daar met kort haar, maar dat is de gastvrouw. Van haar zou ik zo een massage willen hebben. Maar ik denk dat het uitgesloten is.
dan leer je diverse dames en de gastvrouw ook een beetje kennen en maak je sneller even een praatje pot. Kom er sinds corona wel minder vaak, omdat je nu bij voorkeur vooraf een afspraak maakt.
Dat bedoel ik, waarom niet een duidelijke website met alle informatie!Kom er sinds corona wel minder vaak, omdat je nu bij voorkeur vooraf een afspraak maakt.
De gastvrouw die warluigi beschrijft geen inderdaad geen massages, voor zo ver ik weet.
Helaas...Er zijn twee gastvrouwen. 1 was idd ook een maseuse, blonde dame en kort. Die andere is lang, kort haar en blond. Die bedoelde ik, maar ik weet dat het uitgesloten is dat zij ff een massage gaat geven.
Is idd Tamara, idd zware stem haar bedoelde ik in mijn eerdere post, die je niet mag aanraken bij de 'goedkoopste' massage-optie, maar haar massage was wel de beste daar tot nu toe, voorheen heeft ze jaren gewerkt bij Boy Touch op Zuid.Er zit daar ook een hindoestaanse of zo, maar die heeft echt een zware stem. Zou mij niets verbazen als dat een vent is.
Katja is echt geen Marokkaanse. Hoe kom je er bij? Die is Turks hoor.Katja, Marokkaans.
Ja die gastvrouw is de eigenaresse, zéér aantrekkelijk
Dat bedoel ik, waarom niet een duidelijke website met alle informatie!
En er staat op de contactpagina ook geen e-mailadres vermeld, anders had ik ze hierop gewezen!.
Helaas...
Is idd Tamara, idd zware stem haar bedoelde ik in mijn eerdere post, die je niet mag aanraken bij de 'goedkoopste' massage-optie, maar haar massage was wel de beste daar tot nu toe, voorheen heeft ze jaren gewerkt bij Boy Touch op Zuid.
Andere nog niet genoemde dames: Claudia (mijn favoriet), Joy, Celine, alle drie Nederlands.
Claudia is gestopt, dacht ik. Tenminste, dat werd de laatste keer dat ik er was wel verteld door een andere dame. Joy ook al tijden niet meer gezien, maar die had volgens mij beperkte werkdagen, dus dat kan ook de reden zijn.Andere nog niet genoemde dames: Claudia (mijn favoriet), Joy, Celine, alle drie Nederlands.
Is idd Tamara, idd zware stem haar bedoelde ik in mijn eerdere post, die je niet mag aanraken bij de 'goedkoopste' massage-optie, maar haar massage was wel de beste daar tot nu toe, voorheen heeft ze jaren gewerkt bij Boy Touch op Zuid.
Ja, nu weet ik het weer, maar dan van Cyprus (het Turkse gedeelte), dus Turks-Cyprisch, nog met haar over gehad.Katja is echt geen Marokkaanse. Hoe kom je er bij? Die is Turks hoor.
Is toch echt een echte vrouw hoor.Er zit daar ook een hindoestaanse of zo, maar die heeft echt een zware stem. Zou mij niets verbazen als dat een vent is.
Claudia is gestopt, dacht ik. Tenminste, dat werd de laatste keer dat ik er was wel verteld door een andere dame.
Geen idee, ws. wel, website is nog wel online.Body Touch... Is dat ook nog steeds open eigenlijk of inmiddels gesneuveld?
Geen idee, ws. wel, website is nog wel online.
Dit jaar 2x geweest, eerste keer Katja, goed uur op de kamer €120,00, daarna samen douchenIk ken Body Contour erg goed en heb het er altijd prima naar m'n zin. Maar dat komt misschien ook doordat ik er al vaak ben geweest, dan leer je diverse dames en de gastvrouw ook een beetje kennen en maak je sneller even een praatje pot. Kom er sinds corona wel minder vaak, omdat je nu bij voorkeur vooraf een afspraak maakt. Dat is logisch, maar wel jammer. Ik vond het altijd wel makkelijk om gewoon langs te rijden, binnen te stappen en dan te zien wie er waren. Ook een soort spanning. Het voordeel van afspreken is wel dat je nu verzekerd kunt zijn van de dames naar keuze.
De gastvrouw die warluigi beschrijft geen inderdaad geen massages, voor zo ver ik weet. Wel is er een tweede gastvrouw op andere dagen, die is ook masseuse geweest. Weet niet of zij af en toe nog wel werkt.
De sfeer is altijd wel prima, vooral overdag is het meestal redelijk rustig. Tuurlijk kom je soms bij de douche of aan de bar nog wel eens andere mannen tegen, maar dat vind ik hier niet zo'n punt.
Er zijn de laatste tijd wat nieuwe dames bijgekomen, die ik nog niet ken. En van de 'oudgedienden' heb je volgens mij, naast de al genoemde Felicia en Katja, ook nog Priscilla (blond), Tamara (getint) en Melissa (slank, donker haar).
Hoe ziet Maria eruit?, Nederlands? + leeftijd?Maria